Hop til indhold
Stavox

[Solved] carban


felix

Recommended Posts

synes sku ik det okay at man bliver car bannet få noget der ik var ens skyl. NormaNN valgte at car banne mig til den 3-01 2018 fordi jeg kørte nogen ned i nogen eller det var jo kun det han kunne se. jeg fik ik lov til at sige noget som helt fik car bane uden han sagde noget. jeg køre i gemmen byen med blink og så kommer en bil og køre ing i mig så jeg dsv ender med at køre over i en flok folk. synes ik det okay at han banner mig på bagrund af hvad han så 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Felix. 
Jeg var isoleret grundet der var så mange folk det stod samlet, Det er selvfølgelig mig fejl og vil rigtig gerne høre din side af historien. Alt jeg ser er at der står en gruppe mennesker samlet, du kommer så med en ustyrlig fart og smadre ind i den store gruppe mennesker. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, NormaNN skrev:

Hej Felix. 
Jeg var isoleret grundet der var så mange folk det stod samlet, Det er selvfølgelig mig fejl og vil rigtig gerne høre din side af historien. Alt jeg ser er at der står en gruppe mennesker samlet, du kommer så med en ustyrlig fart og smadre ind i den store gruppe mennesker. 

ka godt forstå dig synes bare at få 6 dages carban få noget der var sådan like 10% min skyld er lidt få meget men det sku ligemeget nu sket er sket gjort er gjort ha en god dag og godt nytår 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, felix skrev:

ka godt forstå dig synes bare at få 6 dages carban få noget der var sådan like 10% min skyld er lidt få meget men det sku ligemeget nu sket er sket gjort er gjort ha en god dag og godt nytår 

Hej igen
Havde du kørt det du måtte og var blevet kørt ind i havde du ikke kommet med den fart, sorry to say.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, NormaNN skrev:

Hej igen
Havde du kørt det du måtte og var blevet kørt ind i havde du ikke kommet med den fart, sorry to say.

forståeligt men havde blink på og ham der betjene der kørte ind i mig havde sku meget fart på men jaer jeg må jo bare vente til den 3 ha en god aften og godt nytår   

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.