Hop til indhold
Stavox

[Solved] Radiovært


BrummeBear

Recommended Posts

Haløj halløj

Jeg sad og hørte noget podcast, også kom jeg til at tænke på at det kunne være fedt at lave sin egen podcast/Radio i biler eller i en radio.

At man selv kan vælge sange, snakke og invitere folk ind, for at snakke om et emne. fx når der kommer en på jobbet som radiovært, vil man være tvunget til at høre den ellers kan man slukke for radioen så jobbet ikke bliver kedeligt

Mvh. Henning Hestebremser

Link til kommentar
Del på andre sites

I forhold til det der med custom musik har det allerede være oppe

 

(Det var bare de første i forhold til en radio)  ved godt at det er links til kommentarene (er lidt doven)

 

 

Fedt forslag kunne godt tænke at radioen ville blive brugt 

Tror dig kun det skal være en man selv kan høre i bilen eller i din base

 

Men men men... 

Tror ikke helt at radio vært jobbet vil blive brugt da der allerede er radio værter på de normale kanaler

 

Det er bare min mening på det hele

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne da gøre sådan man skulle ansøge om jobbet og beskrive hvad man ville bruge det til. Så ville der jo være et hvis antal der kunne få adgang.

syndes det er en god ide, man skal bare bruge meget tid på at lave det sådan at man kan bruge radioen i bilen. Så det ville være en meget indviklet opgave tror jeg men fed ide selvom den har været oppe.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, DarkMoonPlay skrev:

Man kunne da gøre sådan man skulle ansøge om jobbet og beskrive hvad man ville bruge det til. Så ville der jo være et hvis antal der kunne få adgang.

syndes det er en god ide, man skal bare bruge meget tid på at lave det sådan at man kan bruge radioen i bilen. Så det ville være en meget indviklet opgave tror jeg men fed ide selvom den har været oppe.

Det ville krave at der er nogen der gider at kigge ansøgninger igennem. Det tror jeg ikke at staffsne vil. 

 

Når det så er sagt ville det måske være en idé at lavede et bibliotek med godkendt musik, det vil så også betyde at man skulle kunne indsende musik på dashboardet, ligesom E2-spil.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.