Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Request -Jacob Bo Jensen


Qvaxy

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:61128412

Hvorfor skal du unbannes: Det starter med at Zork (Staff der behandler min case) Tp'er til mig og siger jeg har kørt en ned med (116kmt). Hvor jeg så siger at min ven og jeg var på udrykning og at jeg ikke havde tid til at reagere da jeg kørte ham ned. Hvor han så svare og siger at jeg sagtens kunne have bremset og derefter carbanner mig. Og jeg bliver hurtigt sur fordi jeg ikke synes at jeg kunne nå at reagere når jeg kørte så hurtigt. Og jeg bøvler med ADHD og jeg har meget svært med at styre mit temperament her for tiden. Jeg ved godt det ikke er nogen undskylding og jeg ved også det er meget tidligt at lave en unban appeal men jeg undskylder virkelig meget og jeg ved godt at jeg har lavet meget lort på stavox men jeg synes et permban for at have lidt grimt sprog er ret overkill. 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:61128412

Grund: Flabet i case - 'Jeg river hovedet af dig din rotte mand' - Virkelig grimt sprog

Navn: Pongo Nygaard

AdminID: STEAM_0:0:167537512 - Zork [junioradmin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 26-12-18 16:44


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Pongo.

 

Jeg giver dig et carban fordi du har kørt en person ned med 116 km/t og ikke engang prøver at bremse. Efter det begynder du at blive meget aggressiv og snakke utrolig grimt til mig. Jeg føler ikke dette er på nogen måde iorden, dermed vælger jeg at smide dig ud perm. Hvis du skal have unban hvordan kan jeg så sikre mig dette ikke vil ske igen?

 

- Zork

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Zork skrev:

Hej Pongo.

 

Jeg giver dig et carban fordi du har kørt en person ned med 116 km/t og ikke engang prøver at bremse. Efter det begynder du at blive meget aggressiv og snakke utrolig grimt til mig. Jeg føler ikke dette er på nogen måde iorden, dermed vælger jeg at smide dig ud perm. Hvis du skal have unban hvordan kan jeg så sikre mig dette ikke vil ske igen?

 

- Zork

Der er ikke nogen måde for at bevise det på andet end mit ord for det. Men jeg ved godt at hvis jeg for en chance igen og jeg ødelægger det kommer jeg nok ikke ind igen. Så jeg lover at jeg ikke kommer til at gøre noget dumt igen. Jeg håber i på stavox vil give mig en chance for at vise jeg godt kan opføre mig ordenligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.