Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban KuskJunior


KuskJunior

Recommended Posts

Hejsa. stam id STEAM_0:0:186372128 mit naven er KuskJunior jeg er lige blevet banet med gunden "Flabet i case. flygter som p.e.t agent. tag en slapper" af "zork STEAM_0:0:167537512" for det første jeg er ikke flabet i case jacks sage jeg skulle tage en "chill pill" godt så jeg er på piller så jeg tager det få det som en til sving pga. at folk sivner tit folk som mig til med fx "du er på piller du er ikke normal" 2. Jeg flygter ikke som P.E.T Agent borgmesteren var i en pusensel livs færre  pga. den var ingen pet agenter oppe ved ham så kommer den en betjent  som der ville stoppe mig for og køre dårligt når jeg KØRE MED BLINK det forstår zork eller betjenten...  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:186372128

Grund: Flabet i case - Flygter som P.E.T Agent - Tag en slapper

Navn: KuskJunior Truckerne

AdminID: STEAM_0:0:167537512 - Zork [junioradmin]

Unban: 01-01-19 20:20

Banned: 25-12-18 20:20


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej KuskJunior.

 

Jeg synes generalt i alle cases jeg har været i med dig de seneste par dage har du været flabet og haft en dårlig attitude på serveren. Dette kan jeg også se andre staffs mener, og har også haft banned dig for. Dermed mener jeg du skal tage en slapper og vente lidt med at komme ind på serveren igen. 

 

- Zork

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.