Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request BjørneFar


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:156508933

Hvorfor skal du unbannes: altså jeg caller case om at der var en der ikke hjalp mig op da han er betjent så kommer @OpK og siger det var sidste chance og han vil banned mig ligemeget hvad jeg sagde 

jeg synes ikke det er iorden at man ikke kan call case også blive banned. GOD JUL 

 

KH. Bjørnefar

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:156508933

Grund: Kalder staff uden ordentlig grund

Navn: BjørneFar

AdminID: STEAM_0:1:54142694 - OpK [junioradmin] - Profil

Unban: 24-12-18 21:26

Banned: 23-12-18 21:26


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej BjørneFar.

 

Jeg kan se du også har lavet en staff klage på mig, med nogenlunde den samme tekst.

 

Hvis du lige havde lyst til at kigge på hvad jeg svarede der, og måske selv få startet gang i en dialog, så kan vi også komme videre med din unban request.

 

- OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, OpK skrev:

Hej BjørneFar.

 

Jeg kan se du også har lavet en staff klage på mig, med nogenlunde den samme tekst.

 

Hvis du lige havde lyst til at kigge på hvad jeg svarede der, og måske selv få startet gang i en dialog, så kan vi også komme videre med din unban request.

 

- OpK

Hej 

jeg skrev Unban først også staffklage 

bare lige for at sige det jeg havde en ven på besøg og det første gang han spiller gmod så han kender ikke reglerne og jeg blev ved med at sige til ham at han ikke skulle gør han var faktisk også lige ved at få mig permbanned og jeg blev 

ved med at sige til ham at han skal skrive en grund i stedet for bare "Admin"

 

KH. BjørneFar

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du låner din account ud til folk, som så vil spille på vores servere. Er det 100% dit ansvar at sørge for at de har sat sig ind i reglerne og lign.

 

Reglerne der er blevet brudt var på DIN account, hvilket vil sige, at DIN account bliver banned.

Jeg synes ikke du fortjener et unban, bare fordi du lod din ven spille.

 

- OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

På 24/12/2018 den 12:55 PM , JEG ER EN BJØRN wildcase.com skrev:

Hej 

jeg skrev Unban først også staffklage 

bare lige for at sige det jeg havde en ven på besøg og det første gang han spiller gmod så han kender ikke reglerne og jeg blev ved med at sige til ham at han ikke skulle gør han var faktisk også lige ved at få mig permbanned og jeg blev 

ved med at sige til ham at han skal skrive en grund i stedet for bare "Admin"

 

KH. BjørneFar

I staffklagen siger du, at du selv kaldte, og her siger du, at din ven kaldte? Hvis det rent faktisk var din ven der kaldte, og du, som du skriver, sagde til ham at han skulle gøre det anderledes, ville det jo ikke give mening at lave en staffklage. 

Så mon ikke vi bare skal sige at det var dig selv der gjorde det?

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Dynn skrev:

I staffklagen siger du, at du selv kaldte, og her siger du, at din ven kaldte? Hvis det rent faktisk var din ven der kaldte, og du, som du skriver, sagde til ham at han skulle gøre det anderledes, ville det jo ikke give mening at lave en staffklage. 

Så mon ikke vi bare skal sige at det var dig selv der gjorde det?

Det også ligemeget nu er unbanned

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, JEG ER EN BJØRN wildcase.com skrev:

når jeg lyver i unban request??? hvad snakker du om kan vi tale på teamspeak

 

Hvad jeg snakker om? Prøv at læse hvad jeg skrev?

13 minutter siden, Dynn skrev:

I staffklagen siger du, at du selv kaldte, og her siger du, at din ven kaldte? Hvis det rent faktisk var din ven der kaldte, og du, som du skriver, sagde til ham at han skulle gøre det anderledes, ville det jo ikke give mening at lave en staffklage. 

Så mon ikke vi bare skal sige at det var dig selv der gjorde det?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, JEG ER EN BJØRN wildcase.com skrev:

kan vi ikke lige tale på teamspeak er fuld kommen væk nu

Nej. Bare svar her.

Var det dig eller din ven der spillede?

Citat

bare lige for at sige det jeg havde en ven på besøg og det første gang han spiller gmod så han kender ikke reglerne og jeg blev ved med at sige til ham at han ikke skulle gør han var faktisk også lige ved at få mig permbanned og jeg blev 

ved med at sige til ham at han skal skrive en grund i stedet for bare "Admin"

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.