Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Requests - Flaxo


F1axo

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:122961398

Hvorfor skal du unbannes: PolleBoii lavet en case med at jeg nossede op i Polles bil og Zork tog Polles case jeg sagde til Zork og Polle at jeg ikke nossede op i hans bil hvilken jeg gjorde men jeg sagde til Zork han jeg ikke kunne huske det hvor Zork ikke valgt og hører efter i casen imens Polle var igang med at uploade din video hvor man kunne se at jeg tog fejl med at sige jeg nossede op i hans bil

 

Har en lille video den som Polle valgt og sende til Zork i casen

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:122961398

Grund: Lyver i case - 'Jeg nossede ikke op i ham' -

Navn: Flaxo

AdminID: STEAM_0:0:167537512 - Zork [moderator]

Unban: 30-12-18 17:59

Banned: 23-12-18 17:59


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Flaxo. 

 

Du vælger at lyve overfor mig i case hvor jeg spørger om du er sikker inden Polle siger han har video, og du siger ja jeg nossede ikke op i ham. Herefter siger Polle så "Jeg har video så hvis du vil blive ved med at lyve så gør du det" du vælger herefter så at sige "Jeg ved ikke om jeg nossede op i ham", hvilket jeg ikke kan bruge til noget efter. Du ved tydeligvis godt hvilken konsekevens det har at lyve, og derfor ændre du på din historie da Polle fortæller han har videobevis. Jeg hørte godt hvad du sagde, men dette kunne jeg ikke bruge til noget efter du har valgt at lyve.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ahaha, sjovt. Godt så.

Da casen startede sagde du selvsikkert, og jeg citere "Jeg nossede ikke op i bilen" du sagde skam også "Den holdte jo midt på vejen, hvad er problemet?" Eller noget i den stil. Da jeg så siger at jeg har videobevis ændre du fuldstændigt din tone og siger usikkert "Jeg ikke sikker om jeg nossede op i hans bil" 

Det virker lidt fishy. Lad være med at whine over at du har fået en retfærdig straf.

@Lennart istedet for at give -reps så giv et svar, det viser bare hvor lidt du har lyst til at blive unbannet

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.