Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request BjørneFar


Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0: 0: 156.508.933

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne unbannes på grund af jeg troede mig og MrGreen havde det sjovt og hygget os men det gjorde vi ikke så jeg misforstod MrGreen med hvordan han tolket det men det var så ikke for sjov jeg er faktisk

mig ked af det på grund af jeg tolket det som om vi havde det sjovt og jeg vil rigtig gerne ind på serveren igen. Håber jeg bliver unbanned KH BjørneFar

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:156508933

Grund: Prop block

Navn: BjørneFar

AdminID: STEAM_0:1:177894964 - MRGreen [moderator] - Profil

Unban: 19-12-18 01:30

Banned: 15-12-18 01:30


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej BjørneFar 

I går aftes jailede jeg dig for 2x NLR. Efter du havde været i jail var du " Lettere sur" på mig. Du begyndte at blokere min indgang med din bil, hvor efter jeg bad dig om at lade være. Jeg gik afk i 3-5 minutter, da jeg kom tilbage havde du fyldt min bygning op med props så både mig og en anden ikke kunne komme ud. Brud på regl "1.5: Du må ikke gøre brug af props som et våben / uden for RP redskab (propsurf, proppush, propkill, propshield, propblock og propspam)" jeg tog dig op på tage hvor det virkede som om at du ikke gad at spille. Jeg tænker at du har fået en fair straf. 

 

Mvh. MRGreen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, MRGreen skrev:

Hej BjørneFar 

I går aftes jailede jeg dig for 2x NLR. Efter du havde været i jail var du " Lettere sur" på mig. Du begyndte at blokere min indgang med din bil, hvor efter jeg bad dig om at lade være. Jeg gik afk i 3-5 minutter, da jeg kom tilbage havde du fyldt min bygning op med props så både mig og en anden ikke kunne komme ud. Brud på regl "1.5: Du må ikke gøre brug af props som et våben / uden for RP redskab (propsurf, proppush, propkill, propshield, propblock og propspam)" jeg tog dig op på tage hvor det virkede som om at du ikke gad at spille. Jeg tænker at du har fået en fair straf. 

 

Mvh. MRGreen

 

Hej MRGreen

Der hvor du tog mig i jail for NLR 2x så kunne det godt lyde som om jeg var lidt pist men det var jeg ikke jeg troede bare det var for sjov. Første gang du dræbte mig der sagde du at jeg skulle gå ud af din base og jeg prøvet at komme ud men du stod lidt i vejen også løber jeg hen for at spørge om jeg kun få min våben tilbage, også skyder du mig igen og det var der hvor jeg troede det var for sjov så løber jeg hen igen også står jeg og gemmer mig, og det hvor du sætter mig i jail i 600 sekunder. Men vi kan godt blive e9 om at jeg prøvet at propblock dig inde med min bil der troede jeg jo også det var for sjov, så står mig og min ven ude foran butik 2 og der tænker jeg jo for sjov at jeg vil spawn nogen døre eller hva det nu var for at blocke dig inde for det har jeg gjort ved mange andre admins uden de gjorde noget men er faktisk lidt ked af det at jeg ikke kan komme ind og spille på serveren ind til den 19 da jeg faktisk også var igang med at bygge en fed base. Men jeg har tolket det på en forkert måde 

 

KH. BjørneFar 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Jeg ved ikke i min fjerneste forstand, hvordan du kan få det til at vi havde det sjovt ? Ikke nok med at jeg jailede dig, forsatte du med at irritere mig. På det tidspunkt ville man nok indse at vi ikke havde det sjovt. Et jail burde efter min forstand være nok til at fortælle dig, at vi ikke har det sjovt sammen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.