Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning- Papa Henni TSS


✪Phantus

Recommended Posts

Ingame Navn: Papa Henni TSS

SteamID: STEAM_0:0:48693437

IRL navn: Henrik Tørnæs Madsen

Alder: 13

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg, jeg har været tidligere Super-Admin på en server som gik ned, jeg fik aldrig af vide hvorfor, men det er vel lidt ligemeget. Inde på den server fik jeg næsten ingen kritik, men det er heller ikke så populær en server som denne. Jeg har også været Moderator inde på nogle få minecraft servere igennem tiden, men efter lidt tid gad jeg ikke minecraft mere på grund af at en af mine venner fortalte mig om DarkRP, og det begyndte jeg så at elske. så det var det eneste jeg lavede både hverdag og weekend.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi at i skal vælge mig frem for andre ansøgere er at jeg kender mange af dem personer som spiller på serveren og at jeg selv har spillet inde på serveren i meget lang tid, og nu er jeg også begyndt at læse reglerne lidt oftere. jeg har dog haft permban et par gange, men det var den gang og nu mener jeg også selv at jeg begynder at tage det mere seriøst, da jeg også er inde i et af de største gangs på serveren. Og min holdning til andre spillere er i top, jeg tager imod nye spillere og behandler dem som dem som har spillet længere tid inde på serveren. jeg er faktisk meget glad for mange af personerne inde på serveren og det har også givet mig en del venner på det sidste siden jeg kom ind i The Suicide Sqaud.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har lidt erfaring med det, men jeg kunne da altid bruge en opfriskning da det er ved at være over et år siden at jeg sidst var admin inde på en server, og den var alligevel gammel. så jeg må da indrømme at jeg nok ikke er særlig god til ULX, men der er det godt at jeg gerne vil sætte mig ind i det, og lære det. Altså jeg kender nok de mest normale på serveren (xban, scene og visdeath) det er nok dem som jeg har set mest af, blandt andet når det er blevet brugt mod mig.

 

Kan du snakke og skrive dansk flydene? Bruger du ofte din mic?: Altså jeg vil da selv mene at jeg er fuldt ud dansker, og snakker flydende dansk. men jeg er nu også 100% Dansk. En af grundende til at jeg blandt andet har valgt at ansøge, er fordi at jeg mener selv at jeg bliver mere og mere afslappet i cases, enda når der bliver kaldt på mig og det ikke er mig der kalder admin. Jeg mener også selv at jeg vinder mange admincases hvor folk mener at jeg gør ting forkert, men det sker da også en gang imellem at jeg taber, men så er det jo som det er.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du F.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på alle dage i ugen, både mandag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag. De fleste dage i hverdagene har jeg også mulighed for at være på om morgenen inden jeg skal i skole, jeg har også mulighed når jeg kommer hjem fra skolen, og i weekenderne har jeg mulighed for at spille hele tiden hvis jeg ikke er til et arrangement eller to, men ellers har jeg tid hele tiden og er frisk på at hjælpe med ting der kommer mig imøde.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide: Jeg syntes nu at jeg har fortalt det meste om mig selv nu, men jeg kan da altid tilføjelidt mere og så lidt mere igen. men jeg tror jeg holder mig til den korte version. Jeg kan godt lide når jeg får følelsen af at folk ikke hader mig, eller sådan noget. Men så føler jeg mig glad meget af tiden, og hvis jeg endelig skulle blive mod ville jeg nok være on-duty det meste af tiden for jeg ville hygge mig samtidig at jeg tog det seriøst. Jeg kan godt holde til at tabe en gang imellem men det morer mig også tit, pånær hvis det er admincases, så læser jeg bare reglerne en gang til.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, THEJUMP said:

også er inde i et af de største gangs på serveren

Jeg ser ikke nogen grund til at dette skulle gøre den ansøgning bedre. Hvordan skal staff kunne vide at du ikke tager dine gang medlemmer over andre spillere.

 

9 minutes ago, THEJUMP said:

og det har også givet mig en del venner på det sidste siden jeg kom ind i The Suicide Sqaud.

 

Det samme som nummer 1. Hvordan skal staff vide at du ikke prioriterer dine venner over andre.

 

3 minutes ago, THEJUMP said:

Jeg kan godt lide når jeg får følelsen af at folk ikke hader mig,

Hvad hvis du kommer over til en spiller som er totalt flabet overfor dig og pointerer at han ikke kan lide dig?

 

4 minutes ago, THEJUMP said:

Jeg kan godt holde til at tabe en gang imellem

I spil taber du tit, hvis du ikke kan holde ud til at tabe hele tiden kan du lige så godt lade være med at spille. Cases går meget ud på ens dømmekraft, hvis du ikke kan tåle at have fejl i en case kan du jo ikke løse problemet.

 

6 minutes ago, THEJUMP said:

og nu er jeg også begyndt at læse reglerne lidt oftere.

Nu? Har du ikke gjort det hele tiden?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Jan T said:

Jeg ser ikke nogen grund til at dette skulle gøre den ansøgning bedre. Hvordan skal staff kunne vide at du ikke tager dine gang medlemmer over andre spillere.

 

Det samme som nummer 1. Hvordan skal staff vide at du ikke prioriterer dine venner over andre.

 

Hvad hvis du kommer over til en spiller som er totalt flabet overfor dig og pointerer at han ikke kan lide dig?

 

I spil taber du tit, hvis du ikke kan holde ud til at tabe hele tiden kan du lige så godt lade være med at spille. Cases går meget ud på ens dømmekraft, hvis du ikke kan tåle at have fejl i en case kan du jo ikke løse problemet.

 

Nu? Har du ikke gjort det hele tiden?

 

1. grunden til at jeg skriver det er at jeg begynder at tage det mere seriøst.

2. det ved jeg egentlig heller ikke....

3. hvis jeg ikke er mod eller lignende, vil jeg ignorere det og hvis jeg er. vil jeg tage en snak med ham/hende.

4. jeg taber tit i csgo med det er ikke noget som der går mig på en hel dag og sådan er det heller ikke med cases.

5. jo men bare lidt oftere, dvs. flere gange end før om dagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutes ago, THEJUMP said:

1. grunden til at jeg skriver det er at jeg begynder at tage det mere seriøst.

2. det ved jeg egentlig heller ikke....

3. hvis jeg ikke er mod eller lignende, vil jeg ignorere det og hvis jeg er. vil jeg tage en snak med ham/hende.

4. jeg taber tit i csgo med det er ikke noget som der går mig på en hel dag og sådan er det heller ikke med cases.

5. jo men bare lidt oftere, dvs. flere gange end før om dagen.

Ja...

 

 

Du tager Rp mere seriøst men vil de ikke gå ind over dit admin arbejde?

 

Du burde bare vide det. Hvordan skal staff vide at du ikke tager dine venner over andre?

 

Hvis du ikke er mod eller lign? Du skal ignorer selvom du er mod.. Hvis de sviner dig slemt til skal du selvfølgelig tage en samtale med dem.

 

Gmod er ikke Csgo? Men forstår udmærket hvad du mener, hvordan kan du vide at cases ikke går dig på hele dagen?

 

 

 

 

Undskyld men jeg er meget skeptisk.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, Jan T said:

Ja...

 

 

Du tager Rp mere seriøst men vil de ikke gå ind over dit admin arbejde?

 

Du burde bare vide det. Hvordan skal staff vide at du ikke tager dine venner over andre?

 

Hvis du ikke er mod eller lign? Du skal ignorer selvom du er mod.. Hvis de sviner dig slemt til skal du selvfølgelig tage en samtale med dem.

 

Gmod er ikke Csgo? Men forstår udmærket hvad du mener, hvordan kan du vide at cases ikke går dig på hele dagen?

 

 

 

 

Undskyld men jeg er meget skeptisk.

Hvis jeg bliver mod eller lign. Leaver jeg TSS for at joine NATO og selvom det er mine venner vil straffen ikke blive blidere, tværtimod. 

Angående cases kommer jeg tit over det. selvom det er mig der taber.

 

og det gør ikke noget at du er skeptisk, det er godt med noget konstruktiv kritik.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.