Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kidnap


Bimse👌

Recommended Posts

@Pa Med Lag og jeg har gået og snakkede omkring kidnap, og vi fandt frem til noget vi selv synes kunne være fedt...

 

  1. Man skal kunne få mere for at kidnappe borgmesteren.
    1. Da man skal skyde hans P.E.T agenter først.
  2. Som rigspolitichef skal man kunne give nogle af pengene fra politibankboksen som løsesum.
    1. Da man for det meste, skal tag alle pengene fra sin egen pung.

 

Ulemper 

  • Borgmesteren vil blive kidnappede meget mere.
  • Folk ville finde på en måde at misbruge det med at sende penge. Det er også derfor det kun er rigspolitichefen.

 

 

God Jul - Bimse 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad så når der ingen rigspolitichef er? Er det så bare normalt igen. Jeg syntes at de sidste mange forslag omkring nye ting til politiet "det skal self. Kun være rigspolitiet" jeg synes det er som om der er tabt "tillid" til spillere der ikke har den rang som ikke må få lov til at prøve det nye system, jeg har det fint med at det kun er lederen af styrken der kan give den sum penge kidnapperen kræver altså Indsatslederen også har mulighed for det, de kan godt være der skal være fordele ved at være whistelistet til som Rigspolitichef men det er jo ikke sjovt for spillere der ikke kan gå jobbet at de bare skal være ved det gamle og ikke få gavn af alt det nye der bliver lavet.

 

- Ellers er jeg ikke imod din ide 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Mads (ULTRA) skrev:

Hvad så når der ingen rigspolitichef er? Er det så bare normalt igen. Jeg syntes at de sidste mange forslag omkring nye ting til politiet "det skal self. Kun være rigspolitiet" jeg synes det er som om der er tabt "tillid" til spillere der ikke har den rang som ikke må få lov til at prøve det nye system, jeg har det fint med at det kun er lederen af styrken der kan give den sum penge kidnapperen kræver altså Indsatslederen også har mulighed for det, de kan godt være der skal være fordele ved at være whistelistet til som Rigspolitichef men det er jo ikke sjovt for spillere der ikke kan gå jobbet at de bare skal være ved det gamle og ikke få gavn af alt det nye der bliver lavet.

 

- Ellers er jeg ikke imod din ide 🙂

Jeg er helt enig med dig omkring, det med at man ikke har særlig meget tidlid til "normale spillere".

Men fordi jeg skrev at det kun skulle være rigspolitichef er fordi, så tror jeg at folk ville samarbejdede med deres venner også sende politipengene på den måde.

 

Men er helt enig med at hvis "normale" spillere, kunne styre det ville der være fedt.

 

God Jul - Bimse

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bimse👌 skrev:

Jeg er helt enig med dig omkring, det med at man ikke har særlig meget tidlid til "normale spillere".

Men fordi jeg skrev at det kun skulle være rigspolitichef er fordi, så tror jeg at folk ville samarbejdede med deres venner også sende politipengene på den måde.

 

Men er helt enig med at hvis "normale" spillere, kunne styre det ville der være fedt.

 

God Jul - Bimse

Hvad gør i ved folk der bryder reglerne? I giver dem en straf, bliver det set at personer misbruger den metode til at overføre penge hvilket er ret dumt fordi det er små 20k, men så giv dem da en straf? Faktisk ligesom i gør ved folk der RDAer folk, der får man jail eller jobban. Udnytter man så den metode til at "røve" politiet penge så får de også bare jobban og måske i værste tilfælde ban?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.