Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bims


hoje

Recommended Posts

Bims flyver rundt og abuser sin admin og når man endelig skal bruge en admin in game giver han en 7 dage ban fordi jeg kørte på fortovet i 2 sek 

 

 

Beskeder på steam  

[16.48]
Bims:
    Ja hej.

[16.51]
Hoje:
    der jeg havde set videoen lod jeg ikke mærke til jeg kom oppe fra fortovet i de 2 sekunder  troede han mente fortovet nede ved ejner hessel

[16.53]
Bims:
    DSV.

[16.53]
Hoje:
    kan vi lave det om til 24 timer evt ?

[16.54]
Bims:
    Nej.

[16.54]
Hoje:
    så vil jeg lave en raport 🙂

[16.58]
Bims:
    Det er 100% iorden, glæder mig til at læse den 🙂

[16.58]
Hoje:
    come on du ødelægger det sjove for dem der sidder og spiller på serveren
    slap nu lidt af og let it slide

[16.59]
Bims:
    Du sidder da ikke og spiller på serveren?

[16.59]
Hoje:
    jeg har 4 venner der også spiller på serveren

[16.59]
Bims:
    Godt for dem, tror jeg?

[17.00]
Hoje:
    de gider heller ikke mere hvis du ik fjerner min ban jooh

[17.00]
Bims:
    Så må i jo spille på Zypress?

[17.00]
Hoje:
    jeg er tidligere ejer af en gmod server kender dem alle sammen

[17.01]
Bims:
    Og derfor vælger du at lyve på Stavox?

[17.01]
Hoje:
    troede jeg havde ret i hvad jeg sagde til jeg så videoen Igen for anden gang

[17.02]
Bims:
    Så skal du da ikke bede ham om video, hvis du ikke selv er 100% sikker på hvad der skete

[17.02]
Hoje:
    jeg var sikker

[17.02]
Bims:
    Jeg sagde op til flere gange, hvad konsekvenserne var, hvis det du sagde ikke passede

[17.03]
Hoje:
    det er jo en baggetel  så jail mig i 10 min istedet det ikke worth en ban i 7 dage

[17.03]
Bims:
    Jo
    Du løj overfor mig.

[17.03]
Hoje:
    så der jo ingen der gider og spille på jeres server

[17.03]
Bims:
    1.26: Lyver du i en admin-case, og bliver taget i det, vil du kunne få op til en uges ban for løgnen alene. Det er respektløst og komplet spild af vores tid.

[17.04]
Hoje:
    hvis du skal ha en ban i 7 dage for og køre på fortovet det latterligt joh

[17.04]
Bims:
    Hoje, du har løjet. Om du kan lide det eller ej, så går der er en ude, før du kommer ind igen.

[17.05]
Hoje:
    så tager jeg alle mine venner og finder en ny server

[17.05]
Bims:
    Super.

[17.05]
 

 

 

 

 

Video 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, hoje skrev:

Bims flyver rundt og abuser sin admin

Dette kaldes at være en staff i en case. Vi har fået en egenskab til at flyve, det må bruges i cases og til at bygge. Så har vi lige det på det rene.

Lad os gøre historien kort. Du sagde til mig, at du kørte lovligt, det viste videoen ovenover så, at du ikke gjorde = du løj overfor mig = du blev banned i 1 uge / 10080 minutter.

  • 1.26: Lyver du i en admin-case, og bliver taget i det, vil du kunne få op til en uges ban for løgnen alene. Det er respektløst og komplet spild af vores tid.

Grundet denne regel, kan og må jeg som staff, gerne banne folk der lyver i en uge.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, hoje skrev:

du flyver rundt og tager fat i folk der ikke har gjort noget og hver gang der ikke er noget der går din vej i Roleplay abuser du dine admin powers 

Hvornår? Jeg tror bare, at du finder på løgne, fordi du er sur over, at jeg bannede dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej,

For det første: følg skabelonen. For det andet, så er staff-klage sektionen ikke til at brokke sig over et ban eller for at hænge en staff ud med falske anklager. Det lader til du har lært, at det at lyve har konsekvenser ingame, og jeg håber du tager ved lære af den regel.

 

En bagatel? Ja, måske for dig. Men når man sidder og administrerer en server i længere tid, hvor man af og til møder en der ikke er samarbejdsvillig og vælger at lyve, så er det kun retfærdigt, at det har en konsekvens. Det er simpelthen spild af tid og ressourcer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.