Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Futtehans | Ansøning - Staff


Futtehans

Recommended Posts

 

Bruger Oplysninger:
- Navn: "Christian"
- In-game Navn: "Futtehans"
- Alder: "14 år"

- Hvem er du: "Jeg hedder Christian er 14 år gammel, går i 8 klasse der er mange som siger jeg er en mega flink person" 

- SteamID32: STEAM_0:0:37926482


Ansøgning:

Ansøger til Staff.

 

Erfaringer?

Jeg har en del erfaring med at være staff på en server som:  Admin, Admin+, Mod
Jeg har nok været staff på en server i alt 3-5 måneder.
Min gmod erfaring: Altså gennem de år jeg har spillet har jeg udviklet mig meget, bedre viden om Gmod osv... Jeg er begyndt at kunne samle viden op så jeg kunne lave ansøgninger. I starten gik det ikke helt så godt men som man far altid har sagt du skal bare prøve igen. da jeg prøve og prøve kom den endelig jeg lærte meget er blevet bedre i min ansøgninger. Så min Spil erfaringer er pænt gode, ikke de bedste men det er godt!

 

Hvad synes folk om dig?

Jeg er en moden dreng, synes jeg folk, de siger for det meste at jeg er en god og hjælpsom dreng. som jeg også selv synes at jeg er. men i det hele taget elsker jeg bare hjælpe når nogen har brug for det.

 

Hvor meget er du cirka på?

Hvor lang tid jeg har spillet gmod? "650 timer og mange flere på en anden" så ja jeg har spillet meget lang tid.
Hvor meget spiller du om ugen?: Ret meget men det er forskelligt ca. 30-35 timer ca.
Men jeg er ikke på om mandagen, fordi at jeg skal til: E-Sport - CSGO.
Jeg er meget aktiv i gmod fordi at jeg synes det er sjovt.
 

Hvad kan jeg til bude jer?

Jeg vil prøve at få trollers til at indse at det er dumt men selvfølgelig stoppe dem. Jeg kan bidrage med meget som: Banne, hjælpe, kick, warn osv.... Jeg er hjælpsom som sagt, og jeg er meget undercover så man kan finde nogen trollers. Men med undercover mener jeg: Når jeg får en case/finder, en der ikke føgler reglerene.
Så cloaker jeg må. Og specer ham. Men når folk laver cas tager jeg dem med glæde, gør jeg altid mig uncloak, Og hjælper dem.. Jeg hjælper altid og snakker med alle hvis jeg har tid. kan godt lide at spille (så er for det meste meget på... som sagt) Jeg elsker at hjælpe folk med at bygge men jeg er ikke den bedst, Men jeg er i det hele taget bare være et socialt menneske.. Og jeg ved hvordan man håndtere folk der er provokerende, Jeg kan finde ud af behandle alle ordenligt og retfærdigt!
 

Har jeg kendskab til ULX?:

Nej jeg har ikke tidliger erfaring men efter lidt tid har jeg læret lidt med ULX men jeg kender en del til ULX her kommer lige en lille liste: !warnings, !warn, !jail, !ban, !kick, !mute, !menu, !goto, !bring, !return, !armor, !hp, !death, !logs.

 

 

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):

Er ordblind men ikke så slemt.

 

Farvel.

Jeg/Christian håber bare at i kan lide min ansøgning!
ellers må i have en goddag og forhåbentlig ses vi igen.


😀


Lavet af Futtehans/Christian.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.