Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Flaxo


F1axo

Recommended Posts

Ingame navn: Flaxo
SteamID: STEAM_0:0:122961398
IRL fornavn: Lennart
Alder: Jeg er 13 år gammel, bliver 14 til den 26 Juni

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja. Jeg har igennem alle mine "gamer år" været staff på forskellige spil, på forskellige servere.

Jeg har allerede som ung (11-12 år), været staff på mange store minecraft servere, samt staff på forskellige "store" discord servere.

Men i Garry's Mod har jeg dog ikke været staff før, da jeg kun har spillet på 3 server i alt, nemlig 100 timer på en TTT-server også masser af timer på stavox ved ikke hvor mange men ikke for lidt og nu spiller jeg mest på stavox hvilket er meget godt tænker jeg selv. Men jeg vil ikke mene at det gør mig mindre værdig til at være staff, da jeg er super lærenen, og har en KÆMPE lyst til at forbedre serveren.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes jeg skal være en del af staff-teamet, da jeg er på HVER dag, hvilket vil sige at jeg har massere af tid til at tage cases.

Jeg har også oplevet mange gange at der ikke rigtigt er nok staff online sent om aftenen på hverdagene, hvilket jeg vil gøre alt for at ændre på,

da jeg tit er på til kl. 23:30 på hverdage.

Da jeg bruger det meste af min fritid på stavox, er jeg meget ofte i case. Når jeg så er i case for jeg ALTID noget ud af casesne.

Hvis jeg ikke vinder casen lære jeg en ny regel som jeg måske ikke har vist før, hvilket er en super god ting. I ny og næ "hjælper" jeg også staff med deres cases,

altså ved at PM dem en eventuel løsning, da det meget hurtigt kan blive rodet at stå i en case. 

 

Jeg er også en meget fair, og bredt synet spiller, hvilket vil sige at jeg med glæde indrømmer når jeg har lavet en fejl, hvilket sker for selv den bedste.

jeg kan alle reglerne, men det kan ske at jeg kommer til at bryde en enkelt en i ny og næ.

Grunden til at jeg skal være staff, er at jeg som sagt er på MEGET ofte, og jeg elsker at kunne give folk en god oplevelse på serveren,

hvilket jeg ville elske at kunne gøre som staff, med at finde en retfærdig løsning på alle de cases jeg kommer i.

Jeg vil også være så fair som man kan være, hvilket vil sige at jeg IKKE holder med venner eller gang-medlemmere, hvis de caler case.

 

Et eksempel på en case, og hvordan jeg ville løse den:

"Quist kommer løbende på fortovet og bliver kørt ned af en anden spiller. En i min gang caler så case". I denne case ville jeg kigge på døds stedet, og på samme tid kigge på farten som ham der kørte en ned havde, 

for at se om det var bevidst CDM. Efter det ville jeg højst sandsynligt retunere ham der blev kørt ned items (kommer and på mange ting), og give spilleren carban i x antal minutter.

 

Et andet eksempel på en case, og min løsning på den:

"Quist caler case fordi han er blevet RDM'et af en spiller". Jeg vil bringe begge 2 til casen, og spørge begge 2 om deres version af sagen. Hvis spilleren indrømmer med det samme at det var RDM,

vil jeg give ham en mildere straf, end hvis jeg skulle "spilde" tid på at finde ud af han løj.

Hvis spilleren der imod siger: "jeg RDM'et ham ikke, da han truede mig med at skyde mig hvis ikke jeg gik". I dette tilfælde vil jeg spørge Quist om han truede spilleren, og hvis han siger nej,

og ingen af den har video-bevis, ville jeg slut casen, da det så er påstand mod påstand, hvilket jeg ikke kan gøre noget ved som en neutral staff fordi man kan ikke holde med en af spillerne.

Har en af dem derimod video-bevis der viser at en af dem lyver, vil jeg bane personen i x-antal dage, eller timer for: "lyver i case"

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja og nej. Jeg har ikke rigtigt brugt ULX som staff i Garrys mod, men jeg kender dog MEGET til det, da jeg både har set videoer med det,

samt set i chatten når andre staff bruger det, og har så selv fundet ud af hvad de forskellige ting gør, fx: !goto !cb !xban !ban !jail !jailtp !bring !visram !muted !unmuted

Så ja, vil selv mene at jeg har rimelig godt styr på forskellige komandoer inden for ULX, og om ikke andet kan jeg nemt lære dem,

da jeg super gerne vil være en staff uden mangler, både for spillerenes skyld og mine med staffs.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg vil selv mene at jeg er god til at formulere mig, både mundtligt og skriftligt. Jeg skriver super tit, både på stavox, og uden for stavox.

Jeg bruger ALTID min mikrofon in-game, da det er MEGET nemmere at formulere sig mundtligt. Jeg elsker at snakke med folk, og bruger altid min mikrofon til det.

Jeg skriver kun i chatten, når det er "off caracter" eller i en reklame.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Her er et lille skema der viser hvornår jeg kan være på 🙂

Mandag: 15:00-23:00          Fredag: 15:00-03:00

Tirsdag: 19:00-23:00           Lørdag: 11:00-03:00

Onsdag: 15:00-23:00           Søndag: 10:00-23:00

Torsdag 19:00-23:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke rigtigt, udover at jeg har tænkt mig at gå all-in med at være staff, da jeg ELSKER at kunne hjælpe folk og jeg er meget hjælpsom. 

har arbejde om Tirsdagen, Onsdagen, og nogle gange skal jeg noget om lørdagen hvilket er derfor jeg kommer senere på de dage, ellers er jeg altid på 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.