Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - Hans Hansen


Hans Hansen

Recommended Posts

Ingame navn: Hans Hansen
SteamID:  STEAM_0:1:49614059
IRL Navn: Lasse Nielsen
Alder: 15 år 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, men det er et stykke tid siden. Har været mod/admin/co-owner på mange forskellige minecraft servers i løbet af mine (gaming år). Jeg har også været Mod og Admin på alkoholdet eller hvad den server nu hed, en gammel Dansk DarkRP/PERP server som var meget populær, eget af en eller anden Lars mener jeg. Og der var der altid noget at lave som mod/admin, fordi der var omkring 40+ inde heltiden. dette er så over 1 år siden, da den lukkede, ellers har jeg ikke været mod/admin på andet i løbet af det år. Jeg snakkede med en masse personer inde på alkoholdet, og løst en masse små og store sager, og jeg fik også at-vide, at jeg lavede et godt arbejde. 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Er på ingen måde mere "kvalificeret" end andre, som også godt ville det her. Da jeg (arbejdede) inde på alkoholdet som mod/admin, fik jeg at vide af "Co-Owner" at jeg klarede mit job godt, og det så da også sådan ud, fik næsten altid løst sagerne, hvor begge parter har fået deres rigtige behandling. Mange folk er forskellige, så jeg ville gerne respektere andre, ligemeget om de ikke respektere mig. Hellere end god tone, end en dårlige. Ville ikke helst ikke gå rundt, og skrige til dem der kalder mig grimme ting, som man ser sker af mange mods/admins (siger ikke det er fra jeres servere). Jeg er en meget calm person, når det kommer til det :). Hvis jeg skulle gå rundt og være sur imens jeg spiller et spil, var det nok ikke det rigtige for mig :) Jeg ville hjælpe alle jeg har mulighed for at hjælpe, selv med de mindste småting (som selvfølelig omhandler gmod/serveren)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jaja det har jeg en masse af, som jeg skriver var jeg mod og admin på alkoholdet, og der blev der brugt ULX admin. Men da det er længe siden, kunne jeg nok godt bruge en opfriskning af hvordan man bruger det. Jeg er altid positiv klar til at lære noget nyt. 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg er født og opvokset i Danmark. Jeg taler og skriver dansk på 8-klasses niveau. Jeg vil altid bruge mic, da jeg føler det er meget hurtigere og mere effektiv end chat. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag-Torsdag 16:00 til 20:00-20:30

Fredag 16:00 til 20:00-1:00.

Lørdag 8:00-12:00 til 20:00-1:00.

Søndag 8:00-12:00 til 20:00-20:30

Nogle dage kan det godt være jeg ikke er der, hvis jeg skal være sammen med venner, eller forskellige andre sociale aktiviteter.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Som sagt er jeg 15 år gammel, jeg er fra Jylland. Jeg er en okay glad person med humor, men selvfølgelig godt tage arbejdet som mod seriøst. Jeg er frisk nok på at være mod på jeres server, da kommer til at blive hårdt, ville jeg tror med 55 inde næsten heletiden, men jeg regner med at jeg godt kan klare det, da jeg har gjort det før :D 

Ellers forsæt en god dag :)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutes ago, Jan T said:

Står du op klokken 8?

 

 

 

SteamID:

STEAM_0:1:49614059

Nej nej :D Jeg mener jeg kan spille fra når jeg står op i weekenden det er normalt 12:00 til 20:00 eller til når jeg går i seng, som kan være 1:00 :) Sagde det måske ikke så klart :P

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

Jeg har egentlig ikke så meget at sige til dig.

 

Aktiv spiller.

 

Kan nogenlunde reglerne.

 

Har ikke oplevet nogen dårlige ting med spilleren.

 

Lyder som en erfaren spiller. Dog kunne du måske lige google ulx og få lidt mere info ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Jan T said:

+Rep

 

Jeg har egentlig ikke så meget at sige til dig.

 

Aktiv spiller.

 

Kan nogenlunde reglerne.

 

Har ikke oplevet nogen dårlige ting med spilleren.

 

Lyder som en erfaren spiller. Dog kunne du måske lige google ulx og få lidt mere info ;) 

Tak for +rep og info :) Har kun mødt dig få gange, og hver gang har du kørt mig ned xD Og så plejer du at sige "Jeg tror bare lige jeg går ud af bilen" 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad hed du på alkoholdet? Jeg var selv admin på alkoholdet btw :)


+rep
- Overholder reglerne

- Virker meget flink ingame

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Juel said:

Hvad hed du på alkoholdet? Jeg var selv admin på alkoholdet btw :)


+rep
- Overholder reglerne

- Virker meget flink ingame

Er ikke sikker med hvad jeg hed på alkoholdet, menere det var Lasse Benson. Har brugt efternavnet derinde. men er ikke sikker på fornavnet

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.