Hop til indhold
Stavox

[Afslået] COLA AK


Dkbamse1

Recommended Posts


Ingame navn: COLA AK
SteamID: STEAM_0:1:159773522
IRL Navn: David Larsen
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja det har jeg, jeg er admin inde på en anden server men spiller ikke mere på den server da jeg fandt denne server (STAVOX) 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: i skal vælge mig som admin fordi jeg er en ærlig persson og jeg snakker ikke grimt til andre selvom de snakker grimt til mig. vis jeg er med i et Gang så forskelsbehandler jeg ikke da det er dumt og gøre. jeg elsker serveren som den er. jeg er der inde på serveren hver dag efter skole og jeg er inde hver weekend vil. jeg vil være onduty rigtig meget og lang tid af gangen. elsker og komenikere med andre mennesker og få lært nye mennesker at kende. jeg føler selv jeg er en god admin og har fået det afvide på til flere gang. elsker og gøre søveren bedre for alle ikke mindst mig selv, jeg vil tænke mig om før jeg siger noget vis jeg er i en case med en eller 2 andre. jeg vil holde hovede koldt vis de sviner mig til og tag den derfra. jeg kender de fleste admin's inde på serveren og syntes det er nogle gode admin's/owners serveren har. jeg kender mappet uden ad og ved hvor de forskellige ting ligger/er jeg elsker og hjælpe folk med noget vis de ikke ved hvordan man gør eller glemmer nogle ting og så lige sige til dem de skal ændre den fejl eller vis der er formange fading-doors. jeg har snakket meget med andre admin's om hvordan og hvad man skal gøre./ nej jeg syntes ikke jeg er mere kvalificeret end andre. så alt det er på plads ;D   

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det har jeg da jeg er admin på en anden server. kan næsten alle plugins kan lære de sidste hurtigt der er ca 2-3 jeg ikke kan men dem kan jeg lære af andre eller selv finde. ;D

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: jeg kan snakke flydende dansk/skrive flydende dansk jeg bruger rigtig meget det danske sprog i min fritid da jeg går i skole og bor i danmark. min mic/mikrofon er rigtig god den græsser ikke eller noget som helst den er tipo top / det er en Blue Yeti ;D 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag: fra 2:30 til kl 10:00 / Tirsdag fra 2:00 til 10:00 / onsdag fra kl. 2:00 til kl. 10:00 torsdag fra kl. 2:00 til kl. 10:00 fredag fra kl. 3:00 og hele natten frem lørdag fra ca 8-9 stykker og hele natten frem søndag fra kl. 8-9 stykker til kl. 10:00

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg elsker at spille fodbold min mor/far har canser jeg har fødselsdag den 30/4 jeg har spillet Garry's mod i 300 timer og kender meget til spillet bruger min fritid på at sidde foran computeren og spille FX. Garry's mod, CSGO men spiller for det meste Garry's mod  

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja det har jeg, jeg er admin inde på en anden server men spiller ikke mere på den server da jeg fandt denne server (STAVOX) 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: i skal vælge mig som admin fordi jeg er en ærlig persson og jeg snakker ikke grimt til andre selvom de snakker grimt til mig. vis jeg er med i et Gang så forskelsbehandler jeg ikke da det er dumt og gøre. jeg elsker serveren som den er. jeg er der inde på serveren hver dag efter skole og jeg er inde hver weekend vil. jeg vil være onduty rigtig meget og lang tid af gangen. elsker og komenikere med andre mennesker og få lært nye mennesker at kende. jeg føler selv jeg er en god admin og har fået det afvide på til flere gang. elsker og gøre søveren bedre for alle ikke mindst mig selv, jeg vil tænke mig om før jeg siger noget vis jeg er i en case med en eller 2 andre. jeg vil holde hovede koldt vis de sviner mig til og tag den derfra. jeg kender de fleste admin's inde på serveren og syntes det er nogle gode admin's/owners serveren har. jeg kender mappet uden ad og ved hvor de forskellige ting ligger/er jeg elsker og hjælpe folk med noget vis de ikke ved hvordan man gør eller glemmer nogle ting og så lige sige til dem de skal ændre den fejl eller vis der er formange fading-doors. jeg har snakket meget med andre admin's om hvordan og hvad man skal gøre så alt det er på plads ;D   

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det har jeg da jeg er admin på en anden server. kan næsten alle plugins kan lære de sidste hurtigt der er ca 2-3 jeg ikke kan men dem kan jeg lære af andre eller selv finde. ;D

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: jeg kan snakke flydende dansk/skrive flydende dansk jeg bruger rigtig meget det danske sprog i min fritid da jeg går i skole og bor i danmark. min mic/mikrofon er rigtig god den græsser ikke eller noget som helst den er tipo top / det er en Blue Yeti ;D 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag: fra 2:30 til kl 10:00 / Tirsdag fra 2:00 til 10:00 / onsdag fra kl. 2:00 til kl. 10:00 torsdag fra kl. 2:00 til kl. 10:00 fredag fra kl. 3:00 og hele natten frem lørdag fra ca 8-9 stykker og hele natten frem søndag fra kl. 8-9 stykker til kl. 10:00

: jeg elsker at spille fodbold min mor/far har canser jeg har fødselsdag den 30/4 jeg har spillet Garry's mod i 300 timer og kender meget til spillet bruger min fritid på at sidde foran computeren og spille FX. Garry's mod, CSGO men spiller for det meste Garry's mod  
Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

Kunne godt tænke mig. At du skrev hvad for nogle server hvor du var Admin på. 

Da det helt sikker vil danne et større overblik over, hvem du er som person. Og hvor meget erfaring du har som Admin. 

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Ingame navn: COLA AK
SteamID: STEAM_0:1:159773522
IRL Navn: David Larsen
Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja det har jeg, jeg er admin inde på en anden server men spiller ikke mere på den server da jeg fandt denne server (STAVOX) 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: i skal vælge mig som admin fordi jeg er en ærlig persson og jeg snakker ikke grimt til andre selvom de snakker grimt til mig. vis jeg er med i et Gang så forskelsbehandler jeg ikke da det er dumt og gøre. jeg elsker serveren som den er. jeg er der inde på serveren hver dag efter skole og jeg er inde hver weekend vil. jeg vil være onduty rigtig meget og lang tid af gangen. elsker og komenikere med andre mennesker og få lært nye mennesker at kende. jeg føler selv jeg er en god admin og har fået det afvide på til flere gang. elsker og gøre søveren bedre for alle ikke mindst mig selv, jeg vil tænke mig om før jeg siger noget vis jeg er i en case med en eller 2 andre. jeg vil holde hovede koldt vis de sviner mig til og tag den derfra. jeg kender de fleste admin's inde på serveren og syntes det er nogle gode admin's/owners serveren har. jeg kender mappet uden ad og ved hvor de forskellige ting ligger/er jeg elsker og hjælpe folk med noget vis de ikke ved hvordan man gør eller glemmer nogle ting og så lige sige til dem de skal ændre den fejl eller vis der er formange fading-doors. jeg har snakket meget med andre admin's om hvordan og hvad man skal gøre så alt det er på plads ;D   

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det har jeg da jeg er admin på en anden server. kan næsten alle plugins kan lære de sidste hurtigt der er ca 2-3 jeg ikke kan men dem kan jeg lære af andre eller selv finde. ;D

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: jeg kan snakke flydende dansk/skrive flydende dansk jeg bruger rigtig meget det danske sprog i min fritid da jeg går i skole og bor i danmark. min mic/mikrofon er rigtig god den græsser ikke eller noget som helst den er tipo top / det er en Blue Yeti ;D 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag: fra 2:30 til kl 10:00 / Tirsdag fra 2:00 til 10:00 / onsdag fra kl. 2:00 til kl. 10:00 torsdag fra kl. 2:00 til kl. 10:00 fredag fra kl. 3:00 og hele natten frem lørdag fra ca 8-9 stykker og hele natten frem søndag fra kl. 8-9 stykker til kl. 10:00

 

Anden relevant info, du syntes vi burde kende til?l: jeg elsker at spille fodbold min mor/far har canser jeg har fødselsdag den 30/4 jeg har spillet Garry's mod i 300 timer og kender meget til spillet bruger min fritid på at sidde foran computeren og spille FX. Garry's mod, CSGO men spiller for det meste Garry's mod  

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, EDDY said:

-Rep

 

Kunne godt tænke mig. At du skrev hvad for nogle server hvor du var Admin på. 

Da det helt sikker vil danne et større overblik over, hvem du er som person. Og hvor meget erfaring du har som Admin. 

 

- EDDY

inde på Beton

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.