Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Sidse


Sidse

Recommended Posts

Ingame navn: Sidse Anonymous Kattene
SteamID: STEAM_0:1:107839696
IRL Navn: Sidse 
Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej, men er villig til at arbejde, og gøre mit bedste hvis jeg får chancen her.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er venlig og kan tage hvis folk hader på mig. Jeg går ind for at det skal være retfærigt, og man ikke forskelsbehandler. Jeg har spillet meget darkrp, så jeg kender reglerne godt. Jeg er 100 p Ærlig. Jeg har meget tid til at være admin. Jeg er i et gang men vil ikke tage mere hensyn til dem, selv om de er mine gang-venner. Tror jeg vil være god admin, fordi jeg har meget tid til at være det. Jeg spiller allerde meget på severen og det vil jeg blive ved med, selv om jeg er admin eller ej. Vil forsøge altid at være der hvis folk kalder admin og ikke bare blive væk. Jeg vil søge for jeg er en god admin og ikke snakker grimt og ikke misbruger mit admin på nogen måde.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej,men tror jeg nemt vil kunne finde ud af det.  

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg snakker Flyndende dansk og skriver. 

Bruger min mic meget og den larmer ikke eller er irreterne og høre på. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag: 15.00 til 21.00

Tirsdag 13.00 til 21.00

onsdag 15.00 til 21.00

torsdag 15.00 ti 21.00

fredag 15.00 til 00.00

lørdag 10.00 til 00.00

søndag 10.00 til 21.00.

Men ikke i alle weekendene. 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide: i de 300 timer jeg har spillet gmod har jeg spillet darkrp.

Jeg taler ikke grimt, jeg er lærenem og er villig til at forstå ULX systemet og jeg gerne vil gøre mit bedste for at udøve den bedste service til severen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.