Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Wiz


Wiz

Recommended Posts

Ingame Navn: Wiz

STEAM ID: STEAM_0:0:24751749
IRL Navn: Nicolai Nielsen
Alder: 17

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community? 

Ja jeg har rimelige meget erfaring hvad angår selv, at styre servere men dog og bare som en mod/admin som hjælper folk med diverse ting og sager. Jeg har selv haft tre servere, som alle sammen var gået rigtigt godt, så jeg har godt styr på hvordan ULX, og hvordan alle plugins fungerer. Jeg har dog også været Admin, Superadmin og Mod på andre communitys. På den måde har jeg lært hvordan man skal håndtere diverse forskellige situationer som en del af staff teamet. 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?
Jeg synes i skulle vælge som moderator, da jeg har meget erfaring inden for dette, og jeg mener jeg helt klart jeg ville kunne gøre en forskel på Stavox serveren. Jeg er også typen der nok bedst kan lide at holde styr på folk, når jeg har opnået en speciel rank på en server. Så jeg er nok mest "on duty" i forhold til at spille som en normal spiller. Jeg er også meget aktiv, og er næsten online hele tiden, for at holde styr på folk, hvilket jeg håber i sætter pris på.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?
Jeg har rigtig meget erfaring med ULX, da jeg jo selv har haft servere op til tre gange, hvor jeg jo selv skulle sætte alt sammen op. Så ja jeg ved rimelige meget om ULX kommandoerne, og ved hvornår det er fair at banne en person. Sådan så man ikke bare perm-banner en for NLR eller noget i den stil.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc?
Ja, jeg snakker og skriver dansk flydende, da jeg er dansk statsborger og altid har boet i Danmark. Jeg bruger også min mikrofon for det meste til at snakke med. Jeg snakker i hvert fald mere end jeg skriver, hvilket jeg også synes er meget nemmere når man skal håndtere problemer eller lign.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?
Jeg har mulighed for, at være på næsten hver dag fra 16:00 - 23:00, og i weekenderne ville jeg nok næsten være på hele dagen fra, altså også om morgenen, og nok og lidt senere end 23:00, da jeg elsker Stavox serveren.


Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Jeg er dreng på 17 år. Jeg bruger meget af min tid bag skærmen, og elsker at spille computer. Jeg er hjemme ved 16:00 tiden hver dag, hvilket vil sige jeg er på deromkring mellem 16:00 - 17:00. Hvis der er andre ting i har lyst til, at vide om mig kan i bare spørge :)
 

Jeg håber i vil have mig med på "Stavox Teamet"
Mvh. Nicolai "Wiz" Nielsen




 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg savner lidt aktivitet fra dig inde på serveren.

 

Jeg har ikke selv set dig før, eller i hvert fald bemærket dig, og vores timetrack viser også at du kun har spiller herinde i ca. 8 timer.

 

Spil lidt mere herinde før du ansøger igen. 

 

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.