Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban Asger


Krukke

Recommended Posts

 

Hej, D 4/12 2018 blev jeg bannet af grunden, lyver i case 

Jeg blev bannet i 15 dage

 

Jeg mener, at jeg skal have unban fordi efter min mening at det var en misforståelse igennem mig og Adminen. 

 

Det startede ud med at jeg counterraidede en base, jeg fik alle der raide og så tog jeg ingen ting i basen, kun penge fra printerne.  

Der kom så en admin forbi og sagde at man skal have en grund til at raide og der sagde jeg imod at jeg havde en grund,  jeg vil tage pengene fra printerne så de andre ikke fik nået.

Jeg fik så jail, det var helt iorden, fordi jeg ikke lige have set reglen om at man skal tage noget med fra et raid.

 

Adminen kommer så tilbage og giver mig unjail da jeg sagde at jeg ville stjæle hans bil i raidet (så havde jeg en grund til at raide ifølge ham. 

Jeg sagde jeg ville tage bilen, men en ting jeg ikke selv havde set jeg gjorde var at jeg stoppede mit raid og ikke nåede at tage bilen med, det konstaterede så i at jeg åbenbart blev bannet i 15 dage for at lyve for en admin ? 

Jeg vil mene at det hele var en stor misforståelse, at begge parter ikke forstod hinanden hvad vi mente.... 

 

Hilsen Asgers1 

 
SteamID STEAM_0:0:9221311
SteamID6476561198144691958
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:92213115

Grund: Løgn 3 gange i samme case

Navn: Krukke

AdminID: STEAM_0:1:50886713 - Schumacher [admin] - Profil

Unban: 18-12-18 14:48

Banned: 04-12-18 14:48


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Krukke.

Du løg en masse gange i den case.

 

Første løgn: Først siger du at du kun raidede basen for at få penge fra printerene, men da jeg siger det ikke er en fin

nok grund til at raide en, siger du pludselig at du gjorde for at få hans bil. (Første løgn)...

 

Anden løgn: Bagefter siger du at du carjackede bilen, og havde kørt bilen ud for basen, meeen... Midt i det hele skriver

ejeren af bilen en pm til mig som lyder: "Det er løgn, han tog ikke bilen".

Det konfrontere jeg så dig med, hvor du med det samme siger at du troede at du havde carjacket den. (anden løgn)

 

Den tredje løgn kan jeg ikke helt huske, men det er der næsten heller ingen grund til, da du så alligevel ville få

14 dage for at lyve 2 gange. 

Vi staffs er her for at hjælpe folk, men det er super svært når folk lyver. Det er som sagt meget slemt at lyve,

da du slipper afsted med ingen straf, imens anklageren ikke får noget ud af casen. 

 

Så desværre Krukke, det bliver ikke unban denne gang, da løgn i case er noget der bliver set meget ned på.

 

 

-Schumacher

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.