Hop til indhold
Stavox

[Solved] Abuse af Bimse


LivZ

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej makker

 

Nu skal du høre.

Jeg jailer dig fordi, at jeg køre ind i din KOS zone, og hvor jeg så køre ud igen.

Hvor du ikke når at skyde mig imens jeg er der inde.

Du siger så at det må man godt, hvor jeg så sender et billede er reglen til dig.

Du siger så til mig, at du skød på mig imens jeg var der inde, hvor jeg så fortæller dig det var jeg ikke.

Jeg siger så til dig, at jeg har et videobevis, jeg kan sende hvis du er så uenig med mig.

Jeg ville så gå igang med at uploade videobeviset, men jeg havde en driveropdatering jeg ikke havde fået downloadet. Jeg snakker så med dig, om at du ikke havde ret, og du ville få jail for både at bryde regel 2.39 og at spilde min tid.

Du siger noget i retningen af det her"Jeg vil have en trejdeperson fordi du kan ligesom godt lyve" Jeg skriver så lidt frem og tilbage med @Chuck Norris, hvor vi så aftaler at et jail på 300 sekunder er godt nok. Da jeg som staff ikke må lyve, og at når jeg selv har set det ikke behøver at vise beviser som så'n. 

Jeg jailer dig og fortæller at hvis du ikke er tilfreds med den måde jeg har behandlede dig på. Må du godt lave en staff klage.

 

Beviset

https://www.youtube.com/watch?v=IEkczHthFMI

Kan se jeg ikke fik det tidspunkt, hvor du eksploderet mig 😪😥

 

Godjul - Bimse

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit ingame navn:Frederik Hunter
Staff ingame navn:Bimse
Dit SteamID: STEAM_0:1:78590184
Staff SteamID:STEAM_0:1:59135979
Forklar situationen:

Bimse mener ikke at jeg skyder på hans bil når han køre ind for mit k.O.S og han flyver op til mig i min base så det er ikke en "admin case" Bimse tog sit eget parti i admin case og det raltuer i at jeg bliver Jailed han siger at han har video bevis "men kan ikke vise det fordi der er en opdagtingen i driven" han siger at han har snakket med Chuck Norris og kan ikke bevise det

 

 


Bevis: https://gyazo.com/d4886043a67134a276c719bd31413bf9
Link til kommentar
Del på andre sites

Der er lige nogle ting som jeg gerne vil gøre klart.

 

1. Det er tilladt for staffs at "tage deres eget parti" i en case, når der tydeligt har været et regelbrud rettet mod dem selv. Det er ikke meningen, at staffs skal kalde på deres kollegaer for hjælp. 

2. En staff behøver ikke at skulle bevise noget overfor dig. Du burde også sagtens kunne vurdere i den pågældende situation, at han ikke var inde for dit KOS, da du begyndte at skyde på ham, så er det fordi, at du prøver at bruge din egen logik til at manøvrere dig udenom Bimses straf - eller ved du bare ikke bedre?
3. Hvis en staff stopper sit eget og dit RP ved brug af no-clip eller physicsgun - jo, så er det en admin case.

 

Der er intet gjort forkert ved denne sag fra staffs side. Tværtimod er det Klagers evner der desværre ikke imødekommer forventningerne om brugen af staff-klager. Klagerne er ikke beregnet til, at du brokker dig over, at du er blevet straffet for noget som er din egen skyld - som det har været i denne sag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.