Hop til indhold
Stavox

[Solved] Greenberg


Siixsten

Recommended Posts

Megakakao
https://steamcommunity.com/profiles/76561198013789672/
Greenberg

Mange af admins' havde lavet en base ved søen som ikke gik helt ud til vejen, jeg havde været der ude og skyde lidt frem og tilbage og havde fået taget min bil. Jeg skriver til dem om jeg kan få min bil tilbage igen men nej det kunne jeg ikke. Jeg stiller mig så inde ved væggen ved deres base og får at vide at jeg skal gå væk. Jeg går ud på vejen som må ''Offentlig vej'' så tænker at de kan vel ikke smide dig væk derfra. Jeg får så at vide at jeg skal gå længer væk men står stadigvæk på VEJEN som ikke kunne tilhøre dem... jeg bliver så skudt af Greenberg imens jeg står på vejen. Jeg bryder så NLR for at snakke med Greenberg men han er rimelig ligeglad og sagde bare at det var min egen skyld og at de havde sagt at jeg skulle gå længere væk. Imens vi står og snakker begynder Emoyly at sætte røde streger op foran basen og et K.O.S skilt. Føler dog bare at det er admin abuse fordi ''der sker jo ikke noget når man er admin så hvorfor ikke lige bryde en regl, det går jo nok'' 

Vidner: De fleste fra NATO-staffet!  

Link til kommentar
Del på andre sites

Han sagde jeg skulle gå væk fra basen, det gjorde jeg så, jeg stillede mig ude på vejen istedet og der sagde han stadigvæk jeg skulle gå væk, men det er jo ''offentlig vej'' så kan ikke se hvorfor han skulle skyde mig imens jeg stod på vejen... 

4 hours ago, InstanT said:

Men tænker vel det er FearRP som bliver brudt man går jo væk hvis man får det at vide og hvis der er en der står og sigter på dig skal man følge FearRP men at han skyder ham når han går væk er fejlen.

men jeg gik jo også væk fra basen, det problemet er at han skyder mig på vejen som ikke tilhører dem!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi havde taget din bil, og du blev ved med at komme. Vi fortalte dig at du skulle gå væk da du havde gjort vold mod os tidligere. Vi gav dig mange advarseler og du hørte ikke efter. Det var derfor du blev skudt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.