Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban - Emilovic


Emil4470

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:421069348

 

Hvorfor vil jeg gerne unbannes?: 

 

Jeg vil gerne unbannes dels fordi jeg elsker og spille der inde og dels fordi jeg savner at spille der inde... jeg har dog også brugt lidt penge på jeres skønne server men det har ikke som sådan noget med sagen og gøre.... men jeg vil bare sige at jeg savner at spille på jeres server og så vil jeg gerne undskylde mange tusinde gange for min opførsel.. håber i kan tilgive mig 🙂

 

Med kærlig hilsen Emil

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:421069348

Grund: Copbaiter rigtig meget - snakker grimt til mange andre spillere - prøver bevidst CDM din bil er ik et våben

Navn: Emilovic

AdminID: STEAM_0:0:64732648 - Mohammed SpritBillist [moderator]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 04-11-18 17:26


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

stavox.dk du skal husk og verify dig hvis du ikke allerede har gjort det! :)

 

se denne her video for bedre guide til at verify

Efter en snak på Teamspeak, har jeg besluttet mig for et prøve unban på 14 dage. Emil var indforstået på det og hvad betingelserne er for prøve unban.

-Mohammed

 

@Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.