Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Sekondløjant Sand


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:37672384

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne starte med at sige undskyld for at have brudt en regel, som nu har ført til et ban på mig.

 

Forklaring. Det startet med at jeg og 2 andre spillere trollet lidt rundt inde på rockford sent om aften, for at have noget at lave. Vi leget så lidt rundt og kastet med biler, skyd hinanden osv.

Den ene går så, og mig og den anden fortsætter, hvor at han på et tidspunkt prøver at gemme sig i en lejlighederne overfor spawn, og jeg prøver at taze ham og drille ham lidt. Der skyder jeg ham så flere gange i modsvar til hans skud og han dør, men får så fat i flere våben på en eller anden måde være gang han respawner. (det skal siges at jeg var betjent og han var tyv), derfor tænker jeg så at hvis jeg blocker spawn af, så han ikke kan komme ud, så er jeg i sikkerhed hvis jeg får dræbt ham, og det gøre jeg så. Hvilket resulter i at dynn, "som vi tænkte stod AFK i ca en time eller mere" så permbanner mig ud af det blå for Propblock i spawn.

Og der blev jeg ret forbavset.

 

Argumentering for unban. Jeg ved godt og har altid vist at man ikke må propblock nogle steder, Hverken i spawn eller alle andre steder på serveren. Men udfra min erfaring med tidligere aftener med trolling på serveren, har der også været andre som har propblocket spawn, sågar os alle sammen, men disse gange "hvor der har været aktive admins på serveren" har de ikke gjort noget ved at folk blokeret spawn, undtaget hvis nogle som ikke har været med, har bedt om at kunne komme ud, så har de sagt til folk at de nok lige skulle fjerne det.

Derfor så tænkte jeg at når vi nu alligevel bare hygget os sent om aften, "og ikke midt på dagen fx" så var det vil okay for sjov. Og da der ikke rigtig var nogle andre "1-2 andre på serveren så vidt jeg kan huske,

som ikke var med", så påvirket det nok ikke nogle andres RP. Og som sagt så har jeg prøvet det med andre folk tidligere som har gjort det, hvor aktive admins enlig ikke sagde noget til det. (når man tænker over det, var det måske også fordi de selv var med i legen 🤔). Så derfor blev jeg meget overasket og ikke så glad, da jeg pluslig bare var permbannet uden nogle form for indikation for at det var forkert det jeg gjorde.

 

Undskyldning. Jeg tror at dynn var lidt sur over det jeg havde gjort, og jeg vil meget gerne undskylde til ham, og rasten af jer,  fordi jeg har brudt en regel som jeg så enlig ikke måtte, uanset tidspunket og konteksten. 😕

Jeg vil virkelig gerne have lov til at spille på serverene igen, for det er meget sjovt at spille sammen med de andre spillere og admins. Og ja at skulle vente for altid før jeg kan få lov til at spille igen, føler jeg lidt er en ret lang ventetid for mig. Så hvis i vil være meget venlige og måske tænke over at sænke mit ban til en mindre tid, eller unban måske?. Så vil jeg blive virkelig glad, og så vil jeg love at være mere påpasselig fremad rettet overfor ikke at bryde reglerne under troll senarier, og slet ikke under normale spilletider på serveren.

 

Hilsen

Sand.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:37672384

Grund: spawnblock

Navn: Sekondløjtnant Sand

AdminID: STEAM_0:1:48016748 - Jimboe [manager] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 26-11-18 23:00


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

lover jeg at være mere påpasselig fremad rettet overfor ikke at bryde reglerne under troll senarier, og slet ikke under normale spilletider på serveren.

Og de 100+ straffe du har fået i forvejen? Skal der et permban til, før det stoppes? Som vi skrev om efterfølgende på ts, så er det på ingen måder acceptabelt at blokere spawn af. Du holder ikke øje med om der joiner nye spillere, og heller ikke, om spillere der ikke er med, har brug for at komme ud. Dit argument var, at spillerne bare skal spørge, om de godt må komme ud. Det tror jeg dog hurtigt vi kan blive enige om, ikke rigtig holder. 

Det skal nok passe, at staffs til tider har haft blokeret spawn af. Her er det vigtigt at bemærke, at de er staffs, og du ikke er. De ved udemærket godt, at de skal holde øje med spawn samtidig, og de kan se når nye spillere joiner. Min pointe er, at vi kan gå med til visse ting på den tid af aftenen, f.eks. at i skyder hinanden, men at blokere spawn af uden accept fra staffs aldrig nogensinde er en mulighed.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Ja, jeg anerkender at jeg har ret mange straffe igennem tiden, dov så er mange af de hårde også fra længere tilbage i min spiltid på serveren, hvor jeg ikke var ligeså moden og heller ikke kunne huske alle reglerne eller måske fandt på at gradbøje dem. Men jeg har prøvet at reducere mine brud på reglerne så meget jeg kan for vær måned, og jeg vil sige at der næsten ikke sker særlig mange brud på dem mere. (Men det må man jo syntes om hvad man vil).
     
  • Jeg ved godt at det ikke er acceptabelt at blokere spawn, men fra min synsvinkel af i går aftens hvor jeg både var lidt træt, og fik en lidt drille stemning af legene, så tænkte jeg at ud fra min tidligere oplevelser med andre som har gjort det så var det vil okay at gøre det, men selvfølgelig uden at det går udover andre spillere der stadig vil RP. Og ja, det er nok ikke så nemt at kunne holde øje med om der er folk i spawn hele tiden, så det har du ret i.
     
  • Men jeg vil lige sige omkring det der med at de skulle "spørgere" om de måtte komme ud. Altså det jeg mente med det var at hvis der pluslig skulle joine nogle på serveren, eller respawn så hvis de fx skrev i ooc hvorfor at der var blokeret i spawn, så ville jeg naturligvis have slettet det med det samme. selvfølgelig er det forvirrende for nogle der kommer i spawn, og så ikke forstår hvor der er blokeret. Så jeg er meget enig i dig at det ikke er et godt argument, men det var så ikke helt det jeg mente, så jeg håber at du forstår det argument jeg prøvet at forklare bedre nu, så vi ikke er misforstået mere.
     
  • Og ja, jeg ved at jeg ikke er staff, så derfor skal jeg også være mere forsigtig med ikke at bryde nogle regler i "kontekstens forstand", da man ikke har et ligeså stort ansvar og totalt viden af reglerne som en staff f.eks. har. Men da der ikke rigtig var nogle staff jeg kunne spørger ingame andet end dig, "som jeg ikke rigtig kunne kontakte fordi at du var AFK".
    Så tænkte jeg ud fra det jeg havde set ske tidligere i "troll tidspunker" så måtte man nok godt så længe det ikke gik udover andre.
    Men det har du så sagt nu at man ikke må, så jeg ved ikke helt hvad jeg mere kan gøre ved det, for jeg viste ikke at det stadig var forbudt, også selvom vi lavet sjov. så det er lidt en form for misforståelse fra mig, som jeg er nedtrygt over har ført til et permban på mig nu.

 

Jeg håber at du kan forstå lidt mine argumenter nu, og det senarie jeg var i, som ikke kunne havet hjulpet mig med at forstå det var forkert det jeg gjorde.

Så jeg undskylder meget igen, for det jeg er kommet til at gøre, og jeg håber du vil tænkte lidt over det, og måske genoverveje mit ban. 🙂

 

Hilsen

Sand.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.