Hop til indhold
Stavox

Uge 47-48


Polle

Recommended Posts

Har tænkt over en ting, hvad har I lavet i den her uge over på skolen? Har i haft terminsprøver, projektopgave eller været i praktik ligesom mig? Eller er det først næste uge?

 

Jeg var i praktik som hjælpe lærer i en 2 klasse. Tro det eller ej men lever stadig 🙂

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Puff skrev:

Jeg har bare haft en normal skole uge, har først projektuge om 2 uger 🙂

Fedt nok. Hvad vil du skrive om?

Jeg har projekt uge i den kommende uge og skal skrive om de thailandske børn som sad fast i hulen

8 timer siden, ZeNoxXi skrev:

No school just work

Nice nok

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Jakob skrev:

Fedt nok. Hvad vil du skrive om?

Jeg har projekt uge i den kommende uge og skal skrive om de thailandske børn som sad fast i hulen

Vi har over emnet sundhed, og mig og min makker har ikke rigtig helt bestemt hvad vi skulle lave, men noget med træning og kost. 🙂 Men fedt emne du har valgt, held og lykke med det 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Puff skrev:

Vi har over emnet sundhed, og mig og min makker har ikke rigtig helt bestemt hvad vi skulle lave, men noget med træning og kost. 🙂 Men fedt emne du har valgt, held og lykke med det 😉

Jo tak, og i lige måde makker 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.