Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politisager bliver ikke svaret på ofte!


Hermann Hørmer

Recommended Posts

Jeg elsker at man kan starte en sag op, men efterhånden så tror jeg altså app'en er gået i død....

 

Politi-Borger app'en er nærmest ubrugelig, når man ikke engang får en notifikation af en ny retsag, fra Politiets side, eller svar.

 

De fleste vil nok tænke at, største delen af Politiets job går jo ud på, at kører rundt, og fange kriminelle, men hvad skal app'en nytte når Politiet først ser sin sag efter 30-60 minutter, og i min mening er Garry's mod et Fast-paste spil, så Politiet vil nok på et tidspunkt glemme alt om app'en og i stedet fokusere på at give fartbøder, og fange folk med våben eller brud på Grundreglerne og færdselsloven. 

 

Det irriterer mig meget at app'en ikke bliver brugt aktivt. Så kan man jo ligeså godt slette den, men her er min ide. I stedet måske tilføje et nyt job? måske FBI, eller noget lignende.

 

NU betyder det her ikke verdens undergang for mig, Politiet har jo nok at lave i forvejen, men hvad med at få lidt gang i app'en på en måde?. Det vil jo være en øjne-åbner for at få seriøst rp på Politiets side.

😄

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Houston skrev:

 

Jeg oprettede to sager i dag - politistyrken havde dog travlt med at have fire betjente til at stå og måle fart i byen. 

Så, det jo godt nok. 🚔🚨

Man får ikke notifikationer om nye sager, hvilket er ærgerligt men har sagt det til Dynn og Mads.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...
På 20/11/2018 den 7:13 PM , Hermann Hørmer skrev:

Det irriterer mig meget at app'en ikke bliver brugt aktivt. Så kan man jo ligeså godt slette den, men her er min ide. I stedet måske tilføje et nyt job? måske FBI, eller noget lignende.

Kan godt se hvor du vil hen. Og det er også min intention. 

Når jeg er vicerigspolitichef har jeg jobbet FBI og FBI Leder. Deres job er at tage de cases, der nu triller ind, samt efterforske i enten weed sager, eller andre sager. 

Jeg mener selv at det bringer RP op. 

Kan godt følge dig i at de aldrig bliver løst, for når jeg kommer ind som betjent. Ser jeg altid lidt over 5-10 stykker. Jeg plejer at lukke dem, hvorpå tiden er over 15 min. Siden. (det afhænger self. af hvad casen drejer sig om).  

Syntes også det kunne være fedt, hvis I borgere, fik en notifikation, på de beskeder jeg / andre betjente sender via appen. 

Godt forslag. 

- Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.