Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mini-Jobs Bug


Scaled

Recommended Posts

Når du joiner en af serverne, får man med det samme en besked på Messenger med et mini-job - dette kan abuses. Du kan i konceptet bare skrive retry i console, når man ønsker et nyt mini-job. 

Så man kan i konceptet få et minijob hvert minut, eller hvor lang tid det nu tager jer at rejoine.

Jeg ved ikke om der er nogen der bruger det, men eh FIX.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Scaled skrev:

Når du joiner en af serverne, får man med det samme en besked på Messenger med et mini-job - dette kan abuses. Du kan i konceptet bare skrive retry i console, når man ønsker et nyt mini-job. 

Så man i konceptet få et minijob hvert minut, eller hvor lang tid det nu tager jer at rejoine.

Jeg ved ikke om der er nogen der bruger det, men eh FIX.

Og hvem gider så at rejoine for at få 4-7k? Spild af tid og dumt. De fleste kan heller ikke nå at tage jobbet før det udgår.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mads (ULTRA) skrev:

Og hvem gider så at rejoine for at få 4-7k? Spild af tid og dumt. De fleste kan heller ikke nå at tage jobbet før det udgår.

Jeg kan sagtens nå det (tjekkede lige om det virkede), meeeeeeeeen jeg har også brugt MANGE penge på pc igennem tiden..

Jeg ved ikke om det er vigtigt nok til at blive fixet, men de "fattige" kunne sikkert godt misbruge det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Scaled skrev:

Jeg kan sagtens nå det (tjekkede lige om det virkede), meeeeeeeeen jeg har også brugt MANGE penge på pc igennem tiden..

Jeg ved ikke om det er vigtigt nok til at blive fixet, men de "fattige" kunne sikkert godt misbruge det.

Det er ligegyldigt vil jeg mene da det er deres tid der bliver spildt på at skulle skifte fra server til server hele tiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Det er ligegyldigt vil jeg mene da det er deres tid der bliver spildt på at skulle skifte fra server til server hele tiden.

 

Uanset hvad, er det stadig en bug. Dermed er det jo fint nok, at Scaled informerer om det?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Forstår ikke. Hvordan kan det være en bug?

Well. Det har du ret i. Jeg aner ikke om det er intentionelt, men der er jo en cooldown på de jobs. At man kan bypasse den cooldown ved at rejoine serveren, virker dog som en bug? :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.