Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - OPK


Spider pig

Recommended Posts

Dit ingame navn: Spider Pig

Staff ingame navn: OPK

Dit SteamID: STEAM_0:1:82044587

Staff SteamID: STEAM_0:1:54142694

Forklar situationen: Det der sker er at jeg kør inde i byen og blive målt af opk til en bøde på 4K, han stopper mig så ude ved cardealeren og vælger at give mig en bøde på 5K for ikke at betale første gang (hvilket er ret laterligt eftersom jeg ikke SKAL betale første gang men jeg kan vælge at blive eftersøgt) - Jeg vælger så at flygte og OPK jagter mig selvfølgelig,  Mohammed SpritBillist goto'er mig og spørg mig om jeg skal bruge de døre jeg ejer, jeg siger ja og forklare ham at min m8 er igang med at rejoine, imens mig og Mohammed snakker kommer OPK og smider mig ud af bilen og arrester mig midt i case, Mohammed kommer så til mig i fængsel hvor jeg så spørg om jeg kan få unarrest og han siger at OPK er ligeglad og ikke gider at gøre det

Bevis:  Har ikke nogen men spørg mohammes han så det meste af det 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Spider Pig.

 

Jeg ser ikke noget galt i, at anholde dig eftersom du stadig er i RP. 

Det er fair nok du bliver lidt sur over at jeg anholder, men der er som sådan ikke noget galt i den måde jeg har gjort det på, når du jo tidligere har flygtet fra mig.

 

Du kunne eksempelvis have spurgt Mohammed om du kunne blive trukket ud af RP, det er også en mulighed. Det ville jeg have accepteret.

 

 - OpK

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej OpK

 

Tænker lidt at det giver sigselv at når jeg står og snakker med staff så er jeg ude af RP, hvis jeg gik hen og arrestede en person i case ville han blive unarrested og få sine ting igen, så kan ikke se hvorfor der skal være forskel på når du arrester en i case vs når jeg gør det

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Spider pig skrev:

Hej OpK

 

Tænker lidt at det giver sigselv at når jeg står og snakker med staff så er jeg ude af RP, hvis jeg gik hen og arrestede en person i case ville han blive unarrested og få sine ting igen, så kan ikke se hvorfor der skal være forskel på når du arrester en i case vs når jeg gør det

 

Hej Spider Pig.

 

Jeg har spurgt nogle andre staff om samme situation, og er så kommet frem til at jeg har tolket situationen helt forkert.

Det er selvfølgelig en fejl fra min side, som næppe kommer til at gentage sig fremover.

 

Beklager misforståelsen.

 

- OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.