Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Request


Mistake

Recommended Posts

 

SteamID: STEAM_0:0:62588475

Hvorfor skal du unbannes: 

Godaften. Jeg skriver denne besked fordi at jeg fik perm-ban for lang tid siden. Det hele var en stor misforståelse, men jeg lavede dog nogle fejl. Den Administrator som bannede mig, hedder "Hermione". Nogle bande medlemmer satte op E2 signs som låste parkeringspladserne. Så jeg satte mit eget skilt op hvor der stod "Mistake's spot" eller noget. Det er lang tid siden, så kan ikke helt huske hver detalje, det er også irrelevant for min unban appeal. Så jeg satte mit skilt op, og så sagde Hermione til mig "Slet det der skilt ellers får du et warn" Hvor jeg så sagde "Hvorfor må den bande fylde en hel række hvis jeg ikke må have ét?" Det svarede han ikke på, så jeg slettede skiltet, og satte det op igen da han gik (Dumt jeg ved det godt).

Men siden han ikke gav mig nogen grund til det, tænkte jeg at det var fordi at han ikke kunne lide mig. Vi blev ved et par gange indtil han fjernede alle mine rettigheder. Jeg kunne hverken Skrive, tale, spawne props osv. Det vil sige at han tog alle mine måder at RP væk fra mig. Hvilket jeg synes er dumt siden det er en Roleplay server. Anyway, han sagde "Du kan roleplay igen når du genstarter" Så det gjorde jeg så lynhurtigt. Da jeg kom ind igen, gjorde han det samme uden forklaring eller noget. Så jeg genstarter igen. Tredje gang jeg kom ind, Perm-bannede han mig for "Troll, LTAP" Hvilket jeg undrede mig over. Fordi jeg gjorde jo som han sagde. Et på minutter senere, tænkte jeg mig godt om og kom i tanke om serverens daglige restart kl 00:00 tror jeg det er. Så det var nok det han mente. Jeg overvejede at lave en Ban-Appeal med det samme, men jeg tænkte at det var lige hurtigt nok.

Jeg opførte mig dumt, og var en rebel. Jeg ændrede endda navn til "Hæmoride Hermione" Hvilket ikke hjalp eller hjælper min Ban Appeal.  Jeg undskylder hermed for min tidligere opførelse. Jeg er blevet ældre og kan sige pyt til det meste. Jeg håber på at jeg kan få en chance mere, for at vise at jeg godt kan spille på serveren. Tak fordi i læste min appeal og fortsat god aften!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:62588475

Grund: Troll Leave for At blive Unmuted

Navn: Hæmoride Hermione

AdminID: STEAM_0:1:64442326 - Hermione [senioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 14-05-18 13:39


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.