Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Requests af Gustenberg


Gustenberg

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:92426024

Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal unbannes fordi jeg har lært af min straf, syntes dog det var en meget lang straf. Det startede med at være 1 dag, få timer efter blevet det ændre til 2 uger, så har lært at jeg skal tage mig sammen og det vil ikke komme til at ske igen.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:92426024

Grund: Troll i case + Flabet

Navn: Gustenberg

AdminID: STEAM_0:1:50886713 - Schumacher [admin] - Profil

Unban: 19-11-18 17:49

Banned: 05-11-18 17:49


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Schumacher.

Jeg kan ikke se hvad Snapchat har med serveren at gøre. Jeg syntes bare at 2 uger var lang tid for det, og derfor tænket jeg, at jeg måske kunne få unban nu. Jeg har helt sikkert også lært en lektie af det her Ban og derfor ville jeg bare gerne have mulighed for at komme tilbage på serveren.

 

- Gustenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Gustenberg skrev:

Hej Schumacher.

Jeg kan ikke se hvad Snapchat har med serveren at gøre. Jeg syntes bare at 2 uger var lang tid for det, og derfor tænket jeg, at jeg måske kunne få unban nu. Jeg har helt sikkert også lært en lektie af det her Ban og derfor ville jeg bare gerne have mulighed for at komme tilbage på serveren.

 

- Gustenberg

Du har vel i bund og grund ret i forhold til at snapchatten ikke har så meget med serveren at gøre, 

men i det du bliver ved med at "drille" mig med at stave flabet som: "flappet" lige efter jeg har bannet dig er jo ikke så smart...

Jeg har som sagt bannet dig i håb om du vil tage dig sammen, da du desværre er ved at blive en troller, hvis ikke allerede du er det.

Du har fået 2 uger, hvilket stadig er helt fair i følge mig, da du som sagt var super flabet over ts, snap og generelt ingame.

 

Du får som sagt unban om 5 dage, hvilket ikke er slemt, så vi ses vel der 🙂

-Schumacher

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Schumacher skrev:

Du har vel i bund og grund ret i forhold til at snapchatten ikke har så meget med serveren at gøre, 

men i det du bliver ved med at "drille" mig med at stave flabet som: "flappet" lige efter jeg har bannet dig er jo ikke så smart...

Jeg har som sagt bannet dig i håb om du vil tage dig sammen, da du desværre er ved at blive en troller, hvis ikke allerede du er det.

Du har fået 2 uger, hvilket stadig er helt fair i følge mig, da du som sagt var super flabet over ts, snap og generelt ingame.

 

Du får som sagt unban om 5 dage, hvilket ikke er slemt, så vi ses vel der 🙂

-Schumacher

Til at starte med, sagde jeg pænt til dig at du ikke havde stavet flabet rigtigt, du ændre det ikke og sagde at jeg skulle stoppe med at være flabet. Jeg prøvede bare at være flink at hjælpe dig med at stave det rigtigt, men du tager det som om jeg var flabet mod dig. Men syntes stadig godt jeg kunne få en chance og få unban nu 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Gustenberg det er ikke kun dine flabede kommentarer der fik der bannet, men også din tone og sprogbrug ingame 

samt mange andre ting. Som jeg også har fortalt dig har jeg vendt "casen" med mange forskellige staffs, og vi har alle den samme holdning.

 

Så det bliver som sagt ikke et unban denne gang, dsv.

-Schumacher

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Schumacher skrev:

Gustenberg det er ikke kun dine flabede kommentarer der fik der bannet, men også din tone og sprogbrug ingame 

samt mange andre ting. Som jeg også har fortalt dig har jeg vendt "casen" med mange forskellige staffs, og vi har alle den samme holdning.

 

Så det bliver som sagt ikke et unban denne gang, dsv.

-Schumacher

Som jeg husker snakkede jeg meget pænt i den case, så ved ikke lige hvad du snakker om!

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.