Hop til indhold
Stavox

[Solved] Jeres meninger om gambling


NormaNN

Recommended Posts

Halløj derude jeg har gået lidt og tænkt over hvad jeres meninger er omkring gambling, og jeres holdningerne til gambling kun kan foregå i weekenden. 

 

Personligt syntes jeg det er nederen det kun kan benyttets i weekenderne kan dog godt forstå hvorfor tho syntes bare det er lidt træls, syntes godt det kunne gøre anderledes. 

 

 

 

**Dette er ikke for at sidde at rage vil blot gerne høre hvad i tænker om de 2 ovenskrevne ting**

 

 

Link til kommentar
1 minut siden, Mads (ULTRA) skrev:

Det vil jeg synes er nederen at de kun er tilladte i weekenden.

Jeg kunne fornemme der var problemer med gambling angående mangel på at spille rp og hellere vil gamble og det er et problem jeg syntes dog at man skal sætte en gambling e2 op fordi det er sjovt og ikke for at tjene penge. Jeg tror problemet ligger i at der var hele tiden e2”er oppe og det er problematisk. 🙂

Link til kommentar
8 minutter siden, Vito skrev:

Gambling er ude af kontrol, jeg er en af de få som har tjent gode penge på det. Jeg har dog udtrykt mig mange gange om, hvordan gambling hvor huset ikke kan miste nogle penge, burde bandlyses med det samme. 

 

Enig syntes dog det er træls at det sættes i weekenden istedet for så. :(

 

8 minutter siden, Hermione skrev:

Hader det som pesten har mistet alle mine penge på det

Så må du jo lade værre ;) 

 

5 minutter siden, Schumacher skrev:

Synes det er fint at det kun foregår i weekenden.

Når det er oppe kommer det MEGET mindre RP på serveren,

da folk hellere vil gamble end at levere pakker osv.

Men kommer til at være øv uden gambling i så mange dage ;(((

Som sagt så nogen klare retningslinjer ville være en bedre mening i følge mig hvad tænker du om det ? :)

Link til kommentar
2 minutter siden, NormaNN skrev:

Man kan sige jeg kan ikke gøre noget men mere din mening jeg er interreseret i 😆

Synes det burde være nemmere at finde ud af, alle er like: "sæt lige gambling E2 op", 

hvor jeg så er nød til at komme med den "mindre gode" nyhed, altså at det er en weekend ting nu.

 

Link til kommentar
4 minutter siden, Schumacher skrev:

Synes det burde være nemmere at finde ud af, alle er like: "sæt lige gambling E2 op", 

hvor jeg så er nød til at komme med den "mindre gode" nyhed, altså at det er en weekend ting nu.

 

Jov og så igen, hvis man ikke kan sige nej er du nok ikke den rette til at have en godkendt gambling e2 “min mening”

Link til kommentar

Vi har kunne klare os i så mange år, så har vi det i nogle uger, og så er det blevet uundværlig.

Gambling blev jo ikke lavet for at gøre os spillere glade, men for at få nogle penge ud af spillet. Problemet er bare, når alle pengene forsvinder over på 1 person, i stedet for fordelt blandt spillerne. 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.