Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gangster Fordele


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Jeg tænker nu når tyvene har keypad crackers og lockpicks, så kunne gangsterne få en slags jammer så de kan lukke alt form for dækning, så fks. at man ikke kan skrive /112 raid ved villaen, så gangsterne også har en fordel. Jeg tænker også at de får en slags højtaler (Ikke musik) der siger en lyd der overdøver keypad cracking Sound den virker i 10 sek og kan bruges hvert 15 minut, tænker jeg. Hvis i har noget at tilføje eller noget i syntes der skal om skriv endeligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, xKow skrev:

Den der jammer, ville den så gøre at ingen spillere på hele mappet kan skrive "/112"?

Fordi hvis det var sådan, ville det højest sandsynligt ødlægge rp'et for dem som intet har med sagen at gøre.

Nej jeg tænker en slags hvis det er overfor spawn så kan den række omkring til banken for ellers kunne folk jo bare løbe væk og skrive det mega hurtigt, det kan de stadig men ikke så hurtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, xKow skrev:

Okay, og den der højtaler, hvis man så bruger den ville folk jo alligevel hurtigt finde ud af at hver gang der komme den lyd, ville folk jo vide, det var i stedet for keypad cracking. Så det ville ikke gøre meget forskel.

Til gengæld ville man jo ikke kunne bruge lyden som betjent? Lyden er ikke ulovlig og man kan ikke høre keypad cracking. 

2 minutter siden, Bims skrev:

Altså så gangstere kunne spawne en ting gør der gør alle inde for en radius ikke kan skrive /112?

Jeg læste få ord, jeg er træt. 

Ja de sætter en ting der blokerer alt kommunikation i 2-3 min og har cooldown på 15 min syntes jeg

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.