Hop til indhold
Stavox

Mini Jobs, Ny Bil og Hegn med strøm


Dynn

Recommended Posts

Hejsa. Mads og jeg fortsætter vores ugentlige udgivning af en stor opdatering. Sidste lørdag kom der de nye gangposter, som introducerer nye måder at tjene penge på og afmærke dit territorium som gang.

Til denne lørdag har vi noget nyt. Denne opdatering kommer til at være en der bliver bygget videre på løbende. Vi håber også at få forslag til nye tiltag med denne opdatering.

Mini jobs

De nye mini jobs introducerer små missioner du kan blive rekrutteret til fra mennesker som "Gitte fra GLS" og "Viggo fra Vej & Park". De er et tiltag der skal få dig til at lave lidt andet end det du plejer en gang imellem. Det kommer ikke til at være noget du kan fuldtidsbeskæftige dig med, men snarere noget der en gang imellem kan laves hvis du keder dig. Vi kommer som sagt løbende til at tilføje nye mini jobs, når vi ser hvordan de bliver brugt.

 

Uden at røbe for meget om de forskellige jobs der er, da vi helst ser at I selv opdager dem in-game, har jeg taget et screenshot fra chatten med en af dem. Alle de forskellige jobs rekrutterer dig igennem din tablet's besked app. Her vil du fra tid til anden, afhængig af dit job, modtage beskeder fra disse personer, der spørger dig om at gøre ting. Alle jobs accepteres med beskeden "Ja".

Som et lille easter-egg, kan du forsøge at skrive efter du har accepteret/afvist jobbet og se hvad de svarer.

Hvis du bare løber rundt som borger kunne et job som dette komme frem:

Screen Shot 2018-11-10 at 02.38.05.png

Alle jobs giver penge. Igen, ikke noget der kan sammenlignes med at have 30 weedkrukker, men nok til at det er tiden værd. Jeg vil rigtig gerne vise nogle billeder af hvordan alt det vi har lavet rent faktisk ser ud ingame, men jeg synes selv I skal prøve det 🙂 

Der er både jobs til civile og kriminelle, så hold øje med jeres beskeder! Det er tydeligt, at I får tilbudt et job i toppen af skærmen.

 

Ny bil

Du vil allerede fra servernes genstart her kl. 05. kunne købe den nye bil. Den er limited, men i det omfang, at den kun kan købes indtil mandag kl. 16. Der er ikke slotbegrænsning. Den koster lidt over 9 mil.  Du kan ikke sætte den til salg på bilmarkedet endnu, og det er ikke besluttet om det bliver muligt.

Screen Shot 2018-11-10 at 02.30.06.png

 

Hegn med strøm?

Ja.. Vi har sat strøm til hegnet rundt omkring mobilmasterne, da vi har set mange af jer er lidt for glade for at hoppe rundt på det. Det giver ret meget i skade, og det sker både hvis du går ind i det fra siden eller ovenpå det. Så tænk jer om, når I bevæger jer rundt ved dem, for man kommer nemt til at ramme dem.

I den forbindelse har vi også tilføjet strøm i pigtråden på politiets hegn på rockford. Dette forhindrer at folk løber rundt deroppe for at komme op på taget. Som med mobilmasternes hegn, giver det meget skade, og du vil kun kunne opholde dig på det i få sekunder. Hegnet på rockford skader kun hvis du rammer pigtråden. 

 

Vi håber I kan lide vores nye indhold, og tager som altid imod feedback her i tråden eller som nye forslag 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

I forhold til det el-hegn der, så har jeg fundet en bug, hvor man kan køre direkte igennem hegnet til gangposterne, ihvertfald på Evocity. Med hvad jeg kan se, så virker det med alle biler. 

Jeg ved ikke om buggen her er nævnt inden jeg skriver denne besked, men her er en lille video:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.