Hop til indhold
Stavox

[Solved] Admin abuser for meget


小さな(Mr.Gold)

Recommended Posts

er blevet lidt sur over en admin der abuser sit admin arbejde og sit politi job, efter jeg kom til at dreje en lille smule skævt, så lige pluslig blev han sur gav mig en bøde, jeg sagde det var ikke rimmelig og jeg ville gå til en admin,men han var selv admin, jeg blev jailed for at sige admin, og når jeg siger admin til andre har de ikke noget problem, jeg vil komme med navnet på adminen hvis i har brug for det, men få nu styr på jeres admins, ok

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

 

 
Dit ingame navn:Mr.gold
Staff ingame navn:Zork
Dit SteamID:STEAM_0:1:159200680
Staff SteamID:?
Forklar situationen: er blevet lidt sur over en admin der abuser sit admin arbejde og sit politi job, efter jeg kom til at dreje en lille smule skævt, så lige pluslig blev han sur gav mig en bøde, jeg sagde det var ikke rimmelig og jeg ville gå til en admin,men han var selv admin, jeg blev jailed for at sige admin, og når jeg siger admin til andre har de ikke noget problem, jeg vil komme med navnet på adminen hvis i har brug for det, men få nu styr på jeres admins, ok

jeg viste godt det ikke var ok at sige admin når man er i RP, men jeg skrev OOC, så jeg kunne sige at jeg ville melde ham, på den måde

 

Bevis:check jail listen, og en anden person var med til det
Link til kommentar
Del på andre sites

Mr. Gold. Jeg sad sammen med Zork i bilen da det skedte. Efter som den eneste måde du kan være kommet op på fortovet, er at du har kørt dåligt, valgte vi at give dig en bøde for det. 
Dette udviklede sig så til at du nævner admin i RP og Zork (Moderater) vælger så at tage handling, efter som at det er et brud på serverens reglerne.

 

- Hilsen LucaReno

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Gold.

 

Jeg kommer kørende rundt om et hjørne mod spawn hvor jeg ser dig kom kørende op på fortovet og direkte ind i en lygtepæl. Dette vælger jeg at tage sig ud af bilen for og give dig en bøde, men du vælger at sige "det må du ikke jeg går til admin med det her" jeg hiver fat i dig da du har sagt admin i rp, og du får et jail på 300 sekunder.

 

 

// Zork

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.