Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fik 1 uges carban, for at have kørt 2 personer ned på 2 dage.


Hej med dig

Recommended Posts

Jeg fik 1 uges carban fordi at jeg kørte 1 ned på græsset fordi jeg fik lag spike, og dagen før havde jeg påkørt en golf som ramte en person, og den fucking server lagger hele tiden så man kan ikke gøre for det, og mohhamed der gav carban kører også af helved til og Noser rundt og drifter!!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Da jeg kørte ham den sidste ned inden 1 uges carban, fik jeg en stor lag spike, og så ville jeg forklarer men han er så fucking sur, og jeg fik kick nu fordi at jeg spurgte ham om hvor mange jeg havde kørt ned på de 2 dage jeg har mødt ham.

+ han speccer en hele tiden og siger jeg kør lort når mindst 50% af serveren kører og slingrer og nosser!!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mathias. Nu har jeg gentagende gange haft fat i dig grundet din kørsel. Har haft mange cases om at du kører dårligt, du kører ind i folk bevidst, har set dig smadrer ind i alting der bare var i vejen. du kører folk ned og når du så får carban er man bare en "idiot" fordi man vælger og gøre den rigtige besllutning.

Jeg speccer dig kun af en grund fordi du ikke kan finde ud af og køre bil har nu speccet dig 2-3 gange for at holde øje efter man har fået en case med du kører dårligt. du bruger bilen som våben samtidig med du bare vil køre ind i alle biler der kører på gaden eller bare dem der lige holder i vejen for dig skal pløjes ind i med 200.

Holder os kun øje med dig når det nu er jeg har haft fået så mange cases som omhandler dig og din kørsel.

 

Jeg har efterhånden  

Ja jeg nosser selv og drifter men jeg kører ikke bevidst ind i folk eller kører folk ned, jeg kan styre min bil jeg bruger min sunde fornuft og kører stærkt hvor der ingen biler og mennesker er. 

 

//Mohammed

 

Efter jeg har snakket med ham på ts har vi fundet en løsning omkring det her med hans Car Ban.

Jeg har valgt og reducere straffen det accepterede Mathias.

Så den her klage er lukket.

 

PM fra Mathias Rasmussen: Endnu engang tusind tak! Jeg lover at jeg tager mig sammen og holder en god tone tusind tak, lukker lige staff klage:)
 

 

@Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.