Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request på "Ehhh", Reglbrud 2.18.


Recommended Posts

Dit in-game navn: Sekondløjnant Sand

Vedkommendes in-game navn: Ehhh

Dit SteamID: STEAM_0:1:37672384

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:40090215

 

Tidspunkt for hændelse: 28/10 Kl 00:52.

Hvad regler er blevet brudt: 2.18

Hvad skete der?: Først kommer Ehhh og mugger mig imens jeg sider i min bil Kl 00:46 , så tilkalder jeg en admin som så giver ham 300 sek jail. Derefter raider jeg så hans base og imens slutter hans jail, så han kommer hen til sin base igen imens jeg raider og skyder mig, og derefter carjacker han så min bil der holdte udenfor Kl 00:52. Hvilket vil sige at der kun er gået 5 minutter imellem hans handlinger mod mig som den sammen person.

Og det er jo brud på regl 2.18

 

Beviser: Handling 1 image.png.a2df9661a0aeebcd83742ec78ba96d24.png Handling 2 image.png.4e80b93fe4b41f9ce7168f1b6343c346.png

Da de fleste admins lavet andre ting på det tidspunkt, vælger jeg så at lave en ban request.

 

Hilsen Sand.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen. Det er rigtigt der er en regel, hvor man ikke må lave en handling mod samme person/sted(pd) inden for 15 min. men efter han ikke kan se ejeren på bilen, så kan vi ikke forhindre ham i at gøre denne handling mod samme person indenfor 15 min. Derfor er det fint, det han har gjort, og han bryder ingen regler ved at gøre det 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.