Hop til indhold
Stavox

[Solved] Brizzle


Ahrnkiel

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kim Wall Bang
Staff ingame navn:Brizzle
Dit SteamID: STEAM_0:0:209181161
Staff SteamID: STEAM_0:0:219684460 
Forklar situationen: jeg stod på postkassen i Butik 2 også beder han mig om at lad vær med at gå derop, men så vælger han at stun stick mig sådan at jeg dør, imellem det spørger jeg om han skal have et skud fordi det er irriterende. jeg kalder så admin på det og spørger hvordan det der ikke kan være stunstick abuse også siger han bare jeg bad dig om at gå ned. og derefter banner han mig for failrp fordi jeg spørger om han skal have skud, og jeg får permban pga. jeg var i en prøve periode.
Bevis: har intet da jeg ikke optog det, men regner ikke med at en staff ville lyve.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kim, jeg sagde jo som sagt til dig op til flere gange du skulle gå ned, hvilket du jo ikke valgte at gøre - du skulle dog have gjort det da du var politimand. Jeg når at stunstick dig ned et par gange hvor du så vælger at sige: "skal du skydes?". Det skal man ko selvfølgelig ikke sige som politimand da det jo er FailRP - jeg var så ikke klar over du havde prøve unban, det er dog din egen fejl og du må have tænkt dig om.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, br1zzle skrev:

Hej Kim, jeg sagde jo som sagt til dig op til flere gange du skulle gå ned, hvilket du jo ikke valgte at gøre - du skulle dog have gjort det da du var politimand. Jeg når at stunstick dig ned et par gange hvor du så vælger at sige: "skal du skydes?". Det skal man ko selvfølgelig ikke sige som politimand da det jo er FailRP - jeg var så ikke klar over du havde prøve unban, det er dog din egen fejl og du må have tænkt dig om.

Der står ikke nogen steder at man ikke må sige skal du skydes som politimand

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, br1zzle skrev:

Det er logik (regel 1.2), ser du nogensinde politimænd rende rundt og true folk med at skyde dem i virkeligheden?

Nej, men altså hvorfor jord du så ikke noget ved allerede da jeg spurgte dig? Men næh nej du skulle jo bare stunstick mig til døden

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er intet gjort forkert i denne situation fra staffs side. 

I henhold til både Politiloven samt almindelig sund fornuft, er det ikke tilladt for en betjent at tilgå andres ejendom eller ejendele uden gyldigt grundlag - i dette tilfælde stiller du dig på en postkasse som ikke tilhører dig, når du så gør det og bliver bedt om at gå ned, skal du gå ned når du altså spiller som betjent. Det er første fejl fra din side - en mindre en af slagsen, men den eksisterer. Derefter står du og truer en borger som har et oprigtigt grundlag til at vil have dig væk fra postkassen, det bør sige sig selv, at man ikke bør have gjort sådan som betjent. Det er anden fejl fra din side. 

 

Nu har vi så to fejl begået af dig, om du så skulle have modtaget et job-ban eller jail er op til den pågældende staff. I dit tilfælde blev det et jail, hvilket resulterede i, at dit prøve-unban blev ændret til en permanent udelukkelse. Det er ene og alene din egen fejl. 

 

Har du noget du gerne vil tilføje, kan du skrive en besked til mig over forum. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.