Hop til indhold
Stavox

[Afslået] mod ansøgning


Munkie

Recommended Posts

Quote

Ingame navn: Mathias Scaletta/MGamerDK
SteamID: STEAM_0:1:89027206
IRL Navn: Mathias
Alder: 13 
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:fordi jeg er tit inde og jeg føler jeg kan hjælpe en masse spillere
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: ja
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: ja
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: jeg er tit inde og jeg kan tit være der til at hjælpe andre
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: ja jeg var prøve admin i CA 2 måneder men så lukkede serveren
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: jeg var prøveadmin i 2 måneder og så lukkede serveren
Eventuelt lidt info omkring dig selv: jeg hedder mathias jeg er 13 og meget af min fritid går til gaming jeg går på fritids klub efter skole og jeg går til badminton tirsdag og torsdag fra 16-17


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: snakker med ham og banner ham i et vis antal tid efter hvordan han snakker til mig

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: snakker med ham og lader ham jaile i et vis antal tid

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: snakker med dem og prøver at få dem til at stoppe men hvis det bliver ved er der kick

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: baner ham for at true mig, spillere og serveren

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: beder ham ændre navn og hvis han ikke gør det er der kick men hvis han snakker grimt til mig eller nogen andre er der Ban

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: jeg vil fortælle ham at man kun må bruge /advert hvert 5 minut, vis han ikke viste det vil jeg lade ham gå med en advarsel og bede ham om at aflevere det han stjal og bede ham om at læse reglerne

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.