Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] unban !ScooterBoiMarco!


!ScooterBoiMarco!

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:63130964

 

Hvorfor skal du unbannes: Hej. Jeg er blevet bannet i 1 uge for at proppushe og jeg ved jeg har været bannet en gang for at proppushe men jeg kan ikke huske at jeg har proppushet efter den sag da jeg lærte meget af den lærestreg. Men hvis det kan bevises vil jeg mægtigt sige undskyld for det og acceptere mit ban men som det står lige nu ved jeg ikke hvorfor jeg blev bannet. Jeg er virkelig træt af ikke og kunne spille på jeres server da jeg bruger ret meget af min fritid på den og elsker at være på den. Hvis dette selvfølgelig er sket beklager jeg meget og taget det selvfølgelig på mig og det vil aldrig ske igen.

 

Tak fordi du læste dette.

Mvh Marco.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:63130964

Grund: proppusher en bil - ltap

Navn: !ScooterBoiMarco!

AdminID: STEAM_0:1:167691001 - Blasterion [admin] - Profil

Unban: 01-11-18 20:52

Banned: 25-10-18 21:52


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

hej @!ScooterBoiMarco!.

Jeg får en case hvor der er nogen som siger at du har proppushed.

Jeg havde ikke noget bevis på det i starten, men så fik jeg en video af en person. Man kunne ikke se at du gjorde det helt, men man kunne høre du sagde ups da bilen blev ramt af en prop og der var en som døde af det, og det var din bil han fik i hovedet.

Der var 3 - 4 betjente der sagde at du gjorde det, og da jeg fik casen der var du leavede.

De sagde allesammen at det var dig der gjorde det og kunne jo også se at det var din bil han fik i hovedet. De andre sagde du var leaved og jeg kiggede efter det og du leavede ca 24 sekunder efter der var en som fik din bil i hovedet.

 

hvordan kan det være at din bil fløj i hovedet på en spiller?

hvordan kan det være at du siger ups lige efter din bil blev ramt af en prop?

og hvorfor vælger du at leave ca 24 sekunder efter din bil ramte ham i hovedet?

 

MvH Blasterion

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Blasterion_^ skrev:

Hej @Blasterion_^

Jeg har ikke været på igår. Jeg var ikke hjemme eftersom min ven havde fødselsdag. Det kan jeg selvfølgelig ikke bevise. Jeg tror måske det kunne have været min bror. Jeg ved ikke hvad han har lavet. Men jeg kan intet bevise så det ville være dejligt at se en video af hvad der er sket eftersom jeg ikke aner en hat om hvad der er sket.

MvH Marco

 

 

Citat

 

2 timer siden, SxBot skrev:

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.