Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban ansøgning part 700


TacoCat :D

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:173595393

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil rigtig gerne unbannes, da jeg er fuld klar på at spille seriøst og efter reglerne. Jeg var gået død herinde, og var en troll, men jeg har indset at det var svinsk gjordt af mig, og det vil ikke ske igen. Jeg har imellem tiden spillet fivem rp, hvor jeg selv har kunne se hvor irriterende det er, når folk bryder reglerne. Jeg vil derfor gerne sige undskyld til alle dem jeg har generet, og undskyld for at bryde reglerne. Jeg krydser fingrer og håber på det bedste - Taco.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:173595393

Grund: Proppush - Troll

Navn: TacoCat

AdminID: STEAM_0:0:127515814 - DoktorDim [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 07-09-18 17:37


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, DoktorDim skrev:

Hej @TacoCat :D.

Det er ikke ret lang tid siden, og jeg har stadig, mine tvivler på, hvorvidt du kan blive ved med at være seriøs over længere tid. Hvis nu du går død igen, hvad har du så tænkt dig at gøre, for dette ikke vil ske igen?

Det vil ikke ske igen, da jeg ved hvor meget det ødelægger folks humør at bryde reglerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, DoktorDim skrev:

Hvis nu du går død i Garry's Mod igen, hvad har du så tænkt dig at gøre, for dette ikke vil ske igen?

Jamen, jeg vil ikke bryde reglerne og trolle hvis jeg går død, da jeg nu ved hvor frustrerende det er når andre bryder reglerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, TacoCat :D skrev:

Jamen, jeg vil ikke bryde reglerne og trolle hvis jeg går død, da jeg nu ved hvor frustrerende det er når andre bryder reglerne.

Okay - Jeg tænker, godt hvis @Mikk er enig, at du kan få prøveunban på 7 dage. Grunden er, fordi du har en masse "Troll" straffe på din strafhistorik, og vi ønsker ikke at have den TacoCat ind igen 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.