Hop til indhold
Stavox

Laptop


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Jeg er på udkig efter ny laptop;

 

den skulle gerne kunne leve længe eller bare holde 6-7 timer.

den skulle gerne kunne bruge photoshop.

Helst en med mindst 500gb plads hdd/ssd foretrækker ssd.

den må gerne være let og lille så den kan tages med på farten, fks når jeg skal til Sønderjylland der er godt 4 timer.

 

den må gerne ligge omkring 5000 men helt længere nede må den gerne være.

skriv gerne hvis i har enten en til salg eller finder en på en hjemmeside 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/MSIGV627R2030/msi-gv62-7rd-2030ne-15-6-barbar-gaming-computer

 

 

yWhf6pV.png

lmDJIyE.png

 

Scroll lidt ned på siden, så kan du købe den. Den opfylder alle dine krav, og er sådan set en rigtig god deal.

 

Hvis du kører på batteri og gamer kan den holde i lige under 2 timer, og cirka 3 timer og 45 min ved normal brug. Jeg ville købe den, og så ønske mig en SSD i julegave 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/10/2018 den 11:13 AM , Metro skrev:

https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/MSIGV627R2030/msi-gv62-7rd-2030ne-15-6-barbar-gaming-computer

 

 

yWhf6pV.png

lmDJIyE.png

 

Scroll lidt ned på siden, så kan du købe den. Den opfylder alle dine krav, og er sådan set en rigtig god deal.

 

Hvis du kører på batteri og gamer kan den holde i lige under 2 timer, og cirka 3 timer og 45 min ved normal brug. Jeg ville købe den, og så ønske mig en SSD i julegave 😉

Tja... ssd i julegave... skal dog lige fortælle min familie hvad en ssd er først. Men helt klart. Tror måske det kunne være en mulighed

Jeg kom til at tænke mus og musemåtte måske headset? Har i nogle ideér?

På 28/10/2018 den 11:57 PM , Mic Spammeren skrev:

Ved intet om den, men måske Microsoft Surface Laptop 2?

koster 6.200 ca

De der små pc’er jeg kan ikke lide dem... ved ikke hvorfor, ifølge mig er de små irriterende ting. Lidt ligesom brødre, jeg syntes ikke de kan noget, men kigger da lige på det 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Tja... ssd i julegave... skal dog lige fortælle min familie hvad en ssd er først. Men helt klart. Tror måske det kunne være en mulighed

Jeg kom til at tænke mus og musemåtte måske headset? Har i nogle ideér?

Logitech G35 eller Hyper X Cloud, de har både en god lyd og en rimelig mikrofon, når vi snakker headset mikrofon. Nu ved jeg jo ikke hvor mange penge du vil bruge på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har kigget på det nu... nej tak:50B901BA-7C55-49C4-9AF5-23C876CFA4EA.thumb.png.d70f70447c3e23dd52ff2830205a88e9.png

det der koster 6500 Danske kroner. Det er lige en shjat for meget for en dims med så lidt ting

2 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Logitech G35 eller Hyper X Cloud, de har både en god lyd og en rimelig mikrofon, når vi snakker headset mikrofon. Nu ved jeg jo ikke hvor mange penge du vil bruge på det.

Det må gerne helst holde sig under 1000 i alt 🙂 har dog overvejet hyper x cloud II da det vist er rimeligt godt til prisen. Elgiganten har den vist til 555 sidst jeg tjekkede

Niks den er røget op i pris igen: https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/pc-gaming/HYPXCLOUDIIRE/hyperx-cloud-ii-gaming-headset-rod-sort

EC656A57-2FE3-4A65-95A1-C19F73F0A172.thumb.png.c4c6b25e3f7e29f5058f02a426f37b07.png

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Tja... ssd i julegave... skal dog lige fortælle min familie hvad en ssd er først. Men helt klart. Tror måske det kunne være en mulighed

 

Du skal lige huske at de kun har demoerne tilbage, altså 2 i hele danmark.

 

Og du behøver ikke forklare din familie hvad en SSD er, bare send dem et link når du skal lave din ønskeseddel 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Metro skrev:

 

Du skal lige huske at de kun har demoerne tilbage, altså 2 i hele danmark.

 

Og du behøver ikke forklare din familie hvad en SSD er, bare send dem et link når du skal lave din ønskeseddel 😉

Lidt stressende tror jeg køber den så snart jeg har pengene og så køber jeg nok en blue michrophone ICE snowball og et Logitech g231

10 minutter siden, Metro skrev:

 

Du skal lige huske at de kun har demoerne tilbage, altså 2 i hele danmark.

 

Og du behøver ikke forklare din familie hvad en SSD er, bare send dem et link når du skal lave din ønskeseddel 😉

Ovevejer at spørge dem og jeg kan få den i julegave så jeg betaler beløbet jeg ejer som nok er omkring de 3500, så de bruger mine julegave penge på den. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Lidt stressende tror jeg køber den så snart jeg har pengene og så køber jeg nok en blue michrophone ICE snowball og et Logitech g231

Ovevejer at spørge dem og jeg kan få den i julegave så jeg betaler beløbet jeg ejer som nok er omkring de 3500, så de bruger mine julegave penge på den. 

 

Jeg har den mikrofon, og har haft den i lang tid. Det er meget befriende ikke at skulle have et tungt (og grimt) headset på. Og den fylder ikke særlig meget.

 

Hvorfor vil du gerne købe et Logitech G231 også, hvis du alligevel køber en mikrofon for sig selv?

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Har du en bestemt slags? Du syntes der er fin?

 

Jeg bruger dem her: https://da-dk.sennheiser.com/momentum-headphones-in-ear

 

Men du kan sikkert få nogle bedre til en billigere pris, nu havde jeg dem bare liggende fordi jeg brugte dem til min telefon før jeg købte et trådløst headset til den.

 

Ellers kan du også bruge det headset der fulgte med din telefon. Efter et par timer kan det blive lidt ubehageligt at have in-ear i. Så er f.eks. standard iPhone headset godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Metro skrev:

 

Jeg bruger dem her: https://da-dk.sennheiser.com/momentum-headphones-in-ear

 

Men du kan sikkert få nogle bedre til en billigere pris, nu havde jeg dem bare liggende fordi jeg brugte dem til min telefon før jeg købte et trådløst headset til den.

 

Ellers kan du også bruge det headset der fulgte med din telefon. Efter et par timer kan det blive lidt ubehageligt at have in-ear i. Så er f.eks. standard iPhone headset godt.

Altså jeg syntes det er lidt dyrt til 600+ for et par høretelefoner du kan hive over ikke for at være ond. Men jeg tror jeg er mest til headset, da jeg heller ikke har langt hår 🙂 242D87AD-74E7-49E6-835F-051AE08096C3.thumb.png.1757d81d3dc2f8aab61cb898bb77a137.png

1 time siden, Mic Spammeren skrev:

Hvad så med soroundsound?

Til fx CSGO eller lign.

Altså, bare soroundsound er en opgradering da mit nuværende headset har 2.1 tror jeg. Det kostede 100 kr som nyt 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Altså jeg syntes det er lidt dyrt til 600+ for et par høretelefoner du kan hive over ikke for at være ond. Men jeg tror jeg er mest til headset, da jeg heller ikke har langt hår 🙂 242D87AD-74E7-49E6-835F-051AE08096C3.thumb.png.1757d81d3dc2f8aab61cb898bb77a137.png

 

Skrev også at man kan få billigere, nu er det netop så dyrt fordi det er mærkevarer til en telefon.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.