Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøning til Sekundløjnant Sand.


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

Spiller navn:

Sekondløjnant Sand.

-

SteamID:
STEAM_0:1:37672384

-

Rigtige fornavn:
Mit navn er Marc.

-

Alder:

 Jeg lige blevet 15 år i denne måned.


Min tidligere erfaring med administrative jobs i spilcommunitys?:

Jeg har prøvet at være mod engang i omkring 2 uger på en server ved navn "FunRP", men de lukket så lidt efter pga økonomiske problemer.

Så jeg har ikke super meget erfaring med selve at være staff, men jeg kender de basale ting i ULX osv, og jeg kender også de ting som er en staffs opgave.

Men hvis jeg skulle komme ind, kan jeg selvfølgelig lærer meget mere omkring alle de specifikke ting det og få en bedre erfaring jo mere jeg træner det.

 

Hvorfor skal jeg være en del af staff-teamet?:

Jeg børe være staff og en del af staff-holdet, fordi at jeg har spillet længe på stavox og kender rigtig mange ting herinde om bla, de fleste spillere`s adfærd, hvordan man skal håndterer en case og en masse info på hvordan forskellige ting virker osv som meget sikkert vil kunne hjælpe folk hvis de spørger efter hjælp. Så har jeg også (930 timer i gmod, og omkring 800 på stavox`s servere), så jeg kender ret godt gmod, og har lært/lærer også en masse smarte ting hele tiden som jeg kan bruge til at forbedre min forståelse i spillet.

Så har jeg oplevet mange forskellige regelbrud fra folk i de mange timer, så jeg har set hvordan og hvor meget straffe-rammerne ligger på de forskellige regler alt efter senarie. Og så har jeg også en god retfærdigheds-sans, som kan hjælpe mig med at finde den konkrete linje mellem hvornår noget er et regelbrud og noget er fint nok.

Jeg kan godt lide at hører begge folks historier i en case eller post på forum, så man danner sig et samlet billede af hvordan tinge faktisk er, hvilket jo er godt til især cases.

Jeg vil også meget gerne hjælpe til med enten en praktisk opgave eller onduty ingame hvis nogle andre har brug for hjælp eller der mangler folk, især også om aften/natten. Problem-løsning er også en god ting at have og det kan hjælpe mig med at løse en kamp mellem to som er surre på hinanden, eller nogle som har et problem. Og så er jeg også ret god til at holde hovedet koldt i presset situationer, når der er mange folk på et samlet sted, eller en case hvor folk har et meget højt temperament.

 

Har jeg kendskab eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg vil mene at jeg har et okay godt kendskab til ULX og dens basale commands, og en smule erfaring med det + Så har jeg også set, og fået forklaret jeres selvlavet admins-systemer en smule, så tror godt jeg forstår dem i bund og grund.

+ så har jeg en god evne til at lærer ting hurtigt, og tilpasse mig. Så med lidt øvelse og når jeg får for at gennemgå jeres costom system under optræning, så vil jeg nok nemt kunne blive god til det.

Synes jeg selv at jeg er god til at formulere mig skriftligt, såvel som mundtligt? Og bruger jeg ofte din mikrofon?:

Jeg er meget god til dansk såvel som en del engelsk, og så er jeg også ret fin til at forstå folk der måske ikke lige har de samme evner i sprog eller tale.

Så er jeg også god til at skrive, med minimum i stavefejl, og hvis jeg end skriver noget forkert eller udtrykker mig lidt underlidt, så kan jeg også prøve at forklarer folk det på en nemmere måde.

Så mener jeg at jeg også er okay til at tale mundtligt, og så har jeg lige fået en ny mikrofon med god kvalitet til snakke, og jeg bruger meget mikrofon i spillet til at tale med andre.

Men der er det at når jeg skal på en tale på en formel måde, så har jeg lidt besværligheder ved at udtrykke mig mundtligt nogle gange, da jeg godt kan blive lidt nervøs hvis jeg skal fremsige noget på en sådan måde. Men hvis folk ikke forstår det eller jeg siger det forkert, vil jeg som jeg skrev oppe, prøve at omforklarer det så det kan forståets. Men i praktisk tale, så kommuniker jeg ret fint med folk.

 

På hvilken tid og dage har jeg mulighed for at være på, Og har jeg f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Pga private årsager går jeg ikke i skole på hverdagene dag, men jeg skal visse ting nogle af dagene, så jeg har stort set mulighed for at være online alt efter hvornår jeg er vågen og har tid.

Så nogle af dagene skifter lidt, men her er ca de tider jeg kan.

 

  • Mandag, Tirsdag, Torsdag - /Tirsdag, Torsdag, Fredag er det Kl 14 - så sent jeg er vågen, mellem Kl 00 - 05 om morgnen.
  • Så er det nok vice-versa i de andre dage.
  • Og i weekenden har jeg nok tid mellem kl 12 - 00/05:00.
  • + de fleste events som andre staffs er til, er jeg nok hjemme og kan hjælpe når der er travlt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har haft en del straffe i tidernes morgen, og været lidt upopulær, men har prøvet at tage mig sammen på det seneste som nogle også syntes. Og så kan jeg godt have nogle lidt underlige interesserer iforhold til de fleste, som andre måske syntes er mærkeligt men jeg er stadig en helt normal person ligesom jer. Og hvis i føler at jeg gøre noget i ikke syntes om, så bare sig det og så vil jeg gerne forbedre det så godt jeg kan.

Og jeg ved også at det er meget sent jeg ansøger hvilket nok forværrer min chance, men måske giver i det en chance, for jeg vil utroligt gerne hjælpe både staffs og spiller, så håber at i gerne vil betragte mig til rollen, og så jeg også kan vise mit værd, for det vil jeg mægtig gerne. Og jeg føler også nu hvor jeg er blevet 15, vil jeg være god til at tage et vigtigt ansvar med den hjælperolle.

-

Så det var min staff ansøgning, og tak til jer der har læst den.

Håber i har en god dag,

Hilsen

image.png.d4a93d2d4616d36b0031c52504a2aaed.png

Sand.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jakob skrev:

Aldrig set dig online. Så vil ikke give dig noget +/- rep men du virker flink og de posts jeg har set med dig har du skrevet fornuftigt.

 

Så neutralt 

Han er ekstremt aktiv på Evo samt TS. Han camper ofte fodgængerfælter eller sidder i Emoys hule.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Martus skrev:

Tror du ville være en fornuftig staff 🙂

 

8 timer siden, Scaled skrev:

+REP

 -Flink gut

 -Aktiv

 -God seriøs RP

Jeg tænker godt du kunne blive en god staff.

 

7 timer siden, Kaistar skrev:

+rep

Flink

Perfekt rp

Aktiv

 

Mange tak for jeres positive respons 🙂

7 timer siden, Hvem er jeg skrev:

-rep 

 

du snakker lidt grimt 

men ellers er du en fin fyr og sød at spille med 

 

 

men stadig held og lykke 

-Hondo-

Tak for den respons. Grunden til at jeg måske kan være lidt "frisk i tonen" nogle gange, er at jeg godt kan lide at leve mig ret meget ind i rollen som fx politi, men jeg synes ellers selv at jeg snakker så pænt som muligt til alle andre. Så jeg vil sige at jeg taler fint nok, men det meget fint at du giver din mening tilkende, så jeg vil prøve at tænke lidt over det for nu af.

 

"Dette er skrevet på telefon, så muligt med stavefejl"

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mohammed SpritBillist skrev:

Hej Sand,  du virker okay flink.

 

Men det du gjorde sidst med leaked info omkring @Franzen det gør mig meget i tvivl 😛

 

eller held og lykke med din ansøgning! 

 

//Mohammed

Ja, mange tak for at du syntes jeg er flink.

Og den skandale med infoleak var sgu noget af det dummeste jeg har gjort siden jeg har startet som medlem herinde. Jeg fik snakket med franzen dengang det skete og fortalt og forklaret ham om hvad der skete, og han forstod det også meget pænt. (link til en besked omkring hvad det var der skete - https://i.imgur.com/ttZr1u4.png)

Men kort så det der skete var at jeg havde en anden fortolkning af hvornår noget er infoleak og hvornår noget er "etisk korrekt" at dele. Og jeg fortryder virkelig også meget at jeg gjorte det, og har også forstået at man skal være lidt mere påpasselig med ting. Og som jeg også skrev i ansøgningen, har jeg prøvet at forbedre mig meget siden da, og har også lært en del flere ting nu så jeg forstår hvordan man skal opføre sig og hvad man må og ikke må.

 

Så jeg ville blive glad hvis man vil genoverveje mig og tænkte på at jeg har fortrudt det og lært af det, Så vil jeg blive glad.

Men tak for din henvendelse, og jeg håber at dette kunne hjælpe lidt på din tvivl. 🙂

2 timer siden, TacoCat :D skrev:

Nej 😄

Øhhhm, hvad er det du siger nej til? 🤔

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Papa FEW skrev:

+rep

Kanon god til rp

Sjov

Venlig

Kan reglerne

 

Held og lykke Sand!

 

1 time siden, Christian Larsen skrev:

+rep

 

kunne helt klart se dig som staff

umiddelbart har vi ikke snakket så meget, men dj virker sku flink og engageret 

Mange tak for jeres anbefaling og tak for dit held og lykke.

Håber i begge har en fortsat god dag 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.