Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-ansøgning - NubCake


NubCakeV2

Recommended Posts

Ingame navn: NubCake
 
SteamID: STEAM_0:0:13065718
 
IRL fornavn: Casper
 
Alder: 27
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Ja det har jeg, følgende står under:

 

    Serverne jeg har været staff på;
 
  • Garrysmod; Exorkreez ( Head admin )
  • Garrysmod; Min egen ( For at lære om de plugins samt bygge )
  • Garrysmod; Trixie ( Admin )
  • Garrysmod; GServers ( Admin - Engelsk server - SledBuild blev lavet af G3X som var ejer af serveren )
  • Garrysmod; UrbanGamers ( Admin - Engelsk server )
  • Minecraft; Awesomesause 1&2 ( Admin )
  • Minecraft; Freakyville ( Admin gennem 3 år )
  • Minecraft; Nationerne ( Admin )
 
 
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

I skal vælge mig fordi jeg er meget stabil og professionel når det kommer til jobbet som staff.
Sætter mig gerne ind i ting før jeg tager en beslutning.

Jeg er mild når det kommer til straf, da folk gerne skal have en chance for at ændre adfærd. ( Vil faktisk helst undgå at bruge ban, så hellere smide dem i jail i 3-5-10 minutter. Det kommer helt an på hvad der er sket. )
 
Jeg sætter mig gerne ned sammen med en person hvis jeg kan se eller mærke at han evt har brug for hjælp til feks at sætte ham ind i serveren samt mappet. For at han kan få en god start på det hele 🙂
 
Jeg er super Serviceminded.
 
Jeg hører altid fra begge sider og er neutral når det kommer til folk der skændes. ( Jeg vælger ikke side bare fordi jeg kender dem )
Jeg har selv haft en server ( Dog en lukket en ) for at sætte mig ind i plugins osv.
Når det kommer til stykket er jeg meget professionel og sørger for at jeg yder en god service.
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
 
Ja, har tidligere været staff samt haft en lukket server hvor jeg kunne sætte mig ind i det.
 
Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
 
Ja det er jeg.
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
 
Hverdagen; 17-22
Weekenden 10-22+
 
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
 
Som tømrer kommer man sjældent ud for at skændes, men skulle det ske tager det mig ikke mere end 5 minutter før jeg er cool og har lagt det på PYT hylden.
Jeg har haft perm ban i 2016, dog er det ved at være længe siden.
Jeg kan godt lide at være flabet i RP, dog er jeg som sagt professionel når det kommer til sager.

Jeg har fuldtids arbejde så det kan ske at jeg nogle gange først er hjemme ved 18 tiden i hverdagen.
Jeg er uddannet Event-Security og stadig aktiv inden for dette fag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hallo du, jeg ved at du har super meget erfaringen inden for administrative jobs, da jeg har set og spillet på servere hvor du har haft en staff-rolle eller lign.

 

Jeg tror helt sikkert at det ville være skide godt at få dig ind på staff teamet - så det jo selvfølgelig et +rep til dig. 

 

br1zzle

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg snakket med dig i lidt tid, og du virker til at være en hjælpsom ung fyr, som kun vil alle det bedste. Du er vildt god til at tage RP seriøst, og kan også holde hovdet koldt i pressede situationer. Super moden er du. Derfor får du en kæmpe stort  +REP

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.