Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin/MOD ANSØRNING Andreas


thomsenjj39

Recommended Posts

indgame navn: Andreas Thomsen

SteamID: STEAM_0:1:155970307
IRL fornavn: Andreas

Alder: 13 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja var admin på zyypers i 2 år og var admin og fik tilbyd om at vlive adminplus erfter der kig 2 måndeder og det var sjovt så længe det var 

har og så hvert admin på mange maingraft server i min ted på superawsomme og dalilife.dk


 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Hovedårsagen til at jeg skal være en del af staff-teamet, er fordi jeg er utrolig glad for Stavox. Jeg vil gerne være med til at håndhæve reglerne, og sikre at alle får en fantastisk RP oplevelse, ligesom jeg selv har haft herinde.

Jeg vil enormt gerne hjælpe med at sørge for at Stavox bliver ved med at opretholde den høje kvalitet, som den består af nu.  
I skal ansætte mig som staff, på baggrund af de kompetencer jeg har nævnt ovenover, samt den brændende motivation jeg har til at hjælpe og gøre en forskel på serveren.

Jeg er som person meget nede på jorden, tålmodig og god til mennesker. Jeg bliver aldrig aggressiv overfor folk og er dermed god til at holde hovedet koldt, selv under pressede situationer. 

Ved at ansætte mig som staff på Stavox ansætter i en enorm respektfuld, selvstændig og loyal person, som vil give sig 110% for serveren. 


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja. Jeg har tidligere arbejdet med ULX og har en udemærket grundlæggende forståelse for det. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Kommunikation er enormt vigtigt, derfor gør jeg altid en dyd ud i at kommunikere så klart og tydeligt altid. Skriftligt og mundtligt. Jeg bruger altid min mikrofon, når jeg spiller på Stavox.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg er lige blevet færdig med gymnasiet, og i gang med mit sabbatår. Det betyder jeg har massere af tid til at spille computer. Jeg arbejder dog også fuldtid i øjeblikket fra 13-00 til 21-00 alle hverdage.

Derfor har jeg mulighed for at være online hver dag fra 13-00 til 23-00, og markant mere i weekenden.

 

Anden relevant information omkring dig, ja ellsker servern og all staff på servern 

Mvh.
Andreas thomsen 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP!

-Umode

-Du snakker ik pænt de gange jeg har mødt dig og som ultra siger du blir jailed mange gange for nyligt og du er blevet banned hvilket er latterligt og søge om staff nå du er sådan

-Kedeligt ansøgning, den er for kort, intet indhold og den er slet ik til at finde rundt i nå alt er samme størrelse og farve

-Synes ik du egner dig

Det kan godt være det bare er min mening og mig der tager fejl men synes det er min indtryk om dig!

``Mickey´´

Held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Mads (ULTRA) skrev:

Jeg har fornyligt lige banned dig fordi du var et disideret svin overfor en anden spiller, samt du havde fået 4-5 jails på samme dag og et par carbans. Jeg vil ikke mene du er klar til at være staff da du tydeligvis ikke har styr på vores regler

Og så kan vi alle godt blive enige om, du aldrig bliver staff med den der opførsel.

-rep

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, thomsenjj39 skrev:

Jeg er lige blevet færdig med gymnasiet, og i gang med mit sabbatår.

Er jeg den eneste der ikke vidste man kunne være færdig med gymnasiet og på sabbatår som 13 årig? Mener du måske 23 eller sådan noget?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.