Hop til indhold
Stavox

[Solved] Customizable Biler!


Alex7795

Recommended Posts

Har længe tænkt på om modding af biler kunne blive en ting her på Stavox? 🙂 Har set nogle andre servere hvorpå man (når man spawner sin bil ved car-dealeren) Får mulighed for at sætte custom kofangere, skins, farver, spoilere, bodykits, interior og meget mere! Så kunne det feks. koste X antal Kr at få sat ting på sin bil. Derved bliver bilerne meget mere personlige, federe, og gangs kan derved feks. Lave en form for "gang" bil, så alle bilerne i deres gang ser ens ud hvis det var noget man ville. Syntes selv det lyder som en meget fed ide. Hvad syntes i andre? 🙂

 

Ved det er muligt, har som sagt set det på andre servere, syntes det ku være en fed tilføjelse til serveren.

 

Hvad syntes i? Er i for ideen? Imod? Hvad kunne man ellers tilføje? Ser frem til nogle fede ideer!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mads (ULTRA) skrev:

Prøv at gør følgende:

 

Hold C nede > Højreklik på din bil > Klik på Body group

 

På de fleste biler er der ting du kan sætte på ændre hjul, kofanger, køler, tag, spejle osv. 

Ahh okay. Vidste jeg slet ikke :I hvordan kan det have gået forbi min næse 😞 

 

Prøver jeg lige når jeg kommer hjem fra arbejde haha. Skal lige se hvad der er af muligheder

 

Ku bare være fed med patterns og sådan noget, Nu må jeg lige se hvad der er af muligheder først 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Alex7795 skrev:

Ahh okay. Vidste jeg slet ikke :I hvordan kan det have gået forbi min næse 😞 

 

Prøver jeg lige når jeg kommer hjem fra arbejde haha. Skal lige se hvad der er af muligheder

 

Ku bare være fed med patterns og sådan noget, Nu må jeg lige se hvad der er af muligheder først 🙂

 

Det er forskelligt fra bil til bil af hvor mange ting man kan ændre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.