Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin/MOD ANSØRNING NY


thomsenjj39

Recommended Posts

Ingame navn: Andreas Thomsen
SteamID: STEAM_0:1:155970307
IRL fornavn: Andreas Mark Thomsen så er der info
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  ja det har jeg har hvert admin/mod på zypress det var jeg i 2 år cikar men har ik mhvert admin på fler server dsv

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  fordi jeg kan gøer en stor forskel på servern med mine ervner og kan tage mange cases elsker at tage cases på server og jeg kan fåstå folk som har proplermer med ders ting som fx vad skal jeg gøer med workshop og vad skal jeg gøer vis der er en der driler og alt mugligt 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja men kan all comands på servern sår jeg bruger ik sår magt ulx/menu men ja 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: aj vis der er folk der snaker på samme tid men vis det sker vil jeg sige de skal stope med det først 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 13,00 til 21,00 i hverdagne og i wekkenden kan jeg spile mellem 12,00 eller 13,00 til 23,00 så ja men ellers bestermer jeg selv 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: er ord blind syndes jeg dsv og er en fyr og flink

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.