Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - OpK


OpK

Recommended Posts

Ingame navn:

OpK 

SteamID: 

STEAM_0:1:54142694

IRL fornavn: 

Oliver

Alder: 

17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har været staff herinde på Stavox i en samlet tid, der svarer til 1500 timer.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har rigtig god erfaring med at være staff, jeg har utrolig mange timer på serveren, og er efterhånden rimelig velkendt i communitiet.

 

Her er grunde til at vælge mig som staff, i punktform:

  • Har 1000+ timer som staff.
  • Ved hvordan man håndterer de forskellige ting man kan komme ud for som staff.
  • Kender ULX som min egen bukselomme (Med mindre der er kommet nye ting self..)
  • Kan holde hovedet koldt under pres, når der f.eks. er mange cases.
  • Er god til at tale med personer i cases. Lytter til alle sider af historien, inden der tages nogle beslutninger.
  • Selvom jeg ikke er staff, spørger nogle nuværende staffs stadig til råds, hvor jeg ofte har en god løsning på problemet.
  • Jeg er retfærdig, i den måde jeg straffer på. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som tidligere staff, har jeg utrolig meget kendskab til ULX.

Jeg kan alle de nødvendige commands mm. og kan selvfølgelig også lærer nye commands, hvis det nu skulle været tilføjet.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg snakker og skriver flydende dansk.

Jeg bruger min mikrofon i alle situationer, hvor der er mulighed for det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Har mulighed for at være på serveren cirka hver dag. Det eneste hindrende kunne være arbejde og skole, som kommer lidt ind imellem

I hverdagen vil jeg normalt kunne være på fra kl 16-22

Weekender fra jeg står til jeg går i seng, eller skal noget andet.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Er selvfølgelig ikke i tvivl om, at jeg i fortiden har lavet nogle fejl som staff.

Hvis jeg bliver accepteret endnu engang, vil jeg selvfølgelig forbygge de dumme fejl, som tidligere er opstået.

 

Tak fordi du læste min ansøgning, giv gerne respons hvis du har lyst til det.

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.