Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Manno


Bruger ik mere

Recommended Posts

 

Ingame navn: Manno har under et lille stykke tid gået under navnet Malseo

SteamID: STEAM_0:0:115992345

IRL fornavn: Marcus

Alder: 13 år - 10/05/05

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Ja, jeg har erfaring i administrative jobs i forskellige communities i flere spil.

 

Garry’s Mod: Jeg har været staff på servere som Zecrogaming og lign. Jeg har lært at bruge ulx og mange af de commands som også bruges på stavox fra de servere, som jeg har været staff på. Var staff på disse servere i ca 1-3 måneder, fordi de fleste servere blev upopulære, fordi at der ikke var nok spillere.

 

 

Minecraft: I Minecraft har jeg været staff på mange servere igennem tiden. Min primære erfaring kommer fra mit staff arbejde på SuperAwesome. På SuperAwesome var jeg mod, admin eller teknikker.

 

Ud fra mit tidligere administrative arbejde har jeg lært nogle ting fra det. Jeg har lært at man altid skal have en god og positiv tone i cases altså ikke svine andre til. Jeg har også fået færdigheder i håndtering, da jeg har vænnet mig til pressede situationer, og hvordan man kan holde hovedet klart i disse situationer. Har også lært at der ikke er særregler for ens venner eller bekendte, og uanset hvem det er skal de have samme behandling som alle andre.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Personligt syntes jeg at jeg er god til at se flere sider af en sag, og stadig dømme fair for hver en part. Som politibetjent er jeg næsten aldrig i cases, det vil sige at jeg for det meste dømmer fair.

Hvis andre er uenige, så lytter jeg selvfølgeligt til hvad de siger. Derefter ser jeg om jeg stadig syntes jeg har dømt fair.

Føler jeg har et godt bekendtskab til reglerne og staff. Det kan man blandt andet også se, på de få straffe jeg har haft i år 2018. Syntes også at jeg har masser bekendtskaber med spillere fra serveren, det kunne signalere at jeg er imødekommende.

I cases ville jeg ikke gøre forskel på folk. Jeg vil behandle en ven på lige fod, med den anden i casen. Jeg vil altså ikke gøre forskel uanset hvem det er.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som jeg har nævnt tidligere i ansøgningen, har jeg en del erfaring med ulx. Har en del venner som er staff, og har af dem også lært stavox specifikke ulx kommandoer som Fx: !Visarrest !scene !cb !repaircar !returnweps osv.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg har et bredt ordforråd og har gode grammatiske evner.

Jeg bruger min mic til alting. RP, cases, TS og lign. Er god til at formulere mig, og hvis folk ikke forstår hvad jeg mener prøver jeg at forklare dem det på en måde så de ville forstå det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

-Skema-

Mandag - 15:30 - 20:30

Tirsdag - 15:30 - 20:30

Onsdag - 15:30 - 20:30

Torsdag - 15:30 - 20:30

Fredag - 15:30 - 01:00

Lørdag - 08:00 - 01:00

Søndag - 08:00 - 21:00 (Hver anden søndag skal jeg i kirke da jeg skal konfirmeres til næste år)

Ferier kan ændre ovenstående skema.

Har mulighed for at være på alle dage, selvfølig skal jeg en gang imellem i byen og spise eller lignende.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har astma og allergi så kan godt lyde lidt snottet en gang imellem, men ikke noget som der forhindre mig i at snakke tydeligt.

 

Tak for at du fandt tid til at læse min ansøgning.

Hvis i har anden information som i gerne vil have frem, så føl fri til at spørge. Jeg svarer gerne 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Hej Manno!

 

+REP

 

 

Ud fra din stemme, vil mange nok tænke ''han er umoden og kender ikke reglerne''

Men du er den sødeste person jeg nogensinde har mødt på serverne. Du kender reglerne, og du vil faktisk også overholde dem.

Du er venlig, morsom og sjov og snakke med.

Alt i alt håber jeg VIRKELIGT at du kommer ind som staff, og jeg kan arbejde sammen med dig fremover.

 

Held og lykke Manno <3

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Guzern skrev:

 

Hej Manno!

 

+REP

 

 

Ud fra din stemme, vil mange nok tænke ''han er umoden og kender ikke reglerne''

Men du er den sødeste person jeg nogensinde har mødt på serverne. Du kender reglerne, og du vil faktisk også overholde dem.

Du er venlig, morsom og sjov og snakke med.

Alt i alt håber jeg VIRKELIGT at du kommer ind som staff, og jeg kan arbejde sammen med dig fremover.

 

Held og lykke Manno ❤️

Tak Guzern.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Reyn skrev:

+Rep

Sød dreng

Meget moden af alder

Vil virkelig gerne det her, så jeg syntes han skal have en chance.

 

 

14 minutter siden, Russerkiwi skrev:

+rep 

flink

sød

kan reglerne

 

// Russerkiwi

 

 

1 time siden, Mauritz skrev:

+Rep

- Aktiv

- Flink fyr

- Kan sit rp

- Ser dig ikke blive jailet

Tak for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mads (ULTRA) skrev:

Jeg vil hverken give dig + eller - men bare skrive lidt om dig.

 

Du er en flink og moden du er bekendt med reglerne. Jeg har dog bare ikke lagt så meget mærke til dig her på det sidste. Det kan self. Bare vær mig ellers har du ikke været online.

Du spiller på Evo... Derfor.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.