Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - lani


Lani - Gammel account

Recommended Posts

Ingame navn: Lani
SteamID: STEAM_0:1:17042634

IRL fornavn: Elhan
Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. Igennem alle mine spille år har jeg været Staff i Css og Minecraft.

I Css var Admin inde på en Bhop/mg (Minigames) og det var jeg i ca. 1 til 2 år, men serveren blive dsv lukket ned. Grunden til serveren lukket ned var fordi at ejeren er serveren stoppet med at spille Css og derfor lukket serveren ned.

Men der jeg var staff på Css serveren hjalp jeg meget med at folk ikke skulle hacke og at folk skulle snakke pænt til hinanden og de ikke skulle mobbe hinanden.

 

I Minecraft var jeg Admin på en server som jeg ikke kan huske navnet, men jeg var admin der inde i ca. 2 til 3 måneder, men jeg sagde op fordi at jeg ikke ville spille Mincraft mere. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg ville godt være en del af staff-teamet da jeg kender alle regler på serveren og da jeg er altid på serveren. 

Jeg ville hjælpe serveren med at tag case og se hvor godt spilleren har det på serveren. Jeg har spillet inde på stavox i nu ca. 500 timer, og jeg snakker meget godt staff-teamet og med folk inde på serveren.

Jeg ser nogen gang at der ikke er staff på sent om natten og det vil jeg gerne hjælpe serveren med at få fixet. Jeg ville leave fx. En CSGO Competitive hvis der ikke nok Staff på en af serveren.

Jeg ville tror at jeg ville blive god til at tag cases og se folks synsvinkler i cases i fx. I cdm case, hvis vi siger at Bob kører Jens nede så tjek jeg om Bob har cdm Jens ned bevidst, men hvis han køre ham ned bevidst så vil jeg  give Jens ting tilbage og så ville !goto Bob og spørger om hvorfor han cdm og så siger Bob at han lagger og der efter vil jeg give ham 15 min !CBan.

  

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kender det ok godt fordi jeg har set Schumacher tag cases mange gange og i igennem har jeg læret okay meget af det.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er desværre ordblind men jeg synes at jeg er ok til formulere mig i skriftligt, men i mundtligt er jeg god og ja jeg bruger altid min mic

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Her er et skema hvornår jeg kommer på og hvornår jeg skal lukke

Mandag: 16:00 - 01:00          Fredag: 16:00 - Så lang tid som jeg vil

Tirsdag : 16:00 - 01:00          Lørdag: 13:00 - Så lang tid som jeg vil 

Onsdag: 16:00 - 01:00          Søndag: 12:00 - 02:00

Torsdag : 16:00 - 01:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutter siden, Dynn skrev:

Nice SteamID lani. Good job.

i think its fixed now

 

1 time siden, Bims skrev:

+rep

hyggelig person at snakke med på ts, meget flink 🙂

 

Tak ❤️

 

1 time siden, Mads (ULTRA) skrev:

+REP

  • Flink
  • Sjov
  • Hyggelig at snakke med
  • Kender til mange af serverens regler.

Tak Mads ❤️

6 timer siden, Martus skrev:

+REP

Sjov at spille med

Kan reglerne

Moden

Tak og ilm ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.