Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - MyNameIsPapa


Chimsi

Recommended Posts

Ingame navn: MyNameIsPapa
SteamID: STEAM_0:1:95137821
IRL fornavn: Chima
Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, det har jeg, jeg arbejdede som Admin på In Dansk server som hed FlexRP men the dårlige er at den er lukket. Arbejdede der godt med en hel masse venner blev meget tætte med nogle blev stolt at se at jeg kunne gøre en forskel I mit liv og I min staff career (Undskyld kan godt lide at bruge nogle engliske ord I mine tekster det gøre mig helt særlig.

Jeg har lært mange ting på den server at være staff er ikke bare at man kan flyve og spille smart men at lave folks dage hvis du har det dårligt og alt muligt.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg syntes at alle fortjener en chance til altså livet er kort så hvis du vil prøve noget så gøre det, du har masser af chancer men jeg syntes at jeg er mere kvalificeret fordi jeg har min egene redskaber til at kunne forske mre I en case I min skole har vi noget som hedder perspect det hjælper med at takle problemer som vi møder og kan jeg hjælpe mig i mine admin cases ligesom jeg har min egene redskaber med til at fix mine cases.

Jeg elsker at vandre rundt I serveren og tale med folk hjælpe dem og tale lit dirty men på den måde at det grinner og man får en god stæmning mellem spillerene

Jeg har mødt masser af fælder/akak traps I mit liv med the sociale netværk hvor dde har fundet mit Ip og ddosed mig så jeg ved atså hvordan vi som en gruppe kan takle disse farlige ting som sker her I vors daglige sociale liv.

Men jeg kan stadig væk blive lidt vred eller hisig som nogen kalder det når de prøver at flygte eller sige noget dumt som ikke hjælper situationen.

Men jeg er stærk nok til at holde det tilbage og vise den gode side af mig.
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja det har jeg, jeg har tested det på mine venner og som sagt I RP servere
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja det gøre jeg og ja jeg bruger altid min microphone til at kommunikere med spillere osv.
Men jeg har selvfølgelig mine In-game krops sprog som kan være nytigt hvis man ikke har en microphone som ikke virker ordeligt
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag-Fredag Omkring 8:00 pm til 12:00 pm også lige efter skole altså 14:00 og nogle gang 15:00
Weekenderne: en hel dag altså 24 timer
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg ser ikke altid så godt

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er slet ikke rigtigt, Nikolaj sagde slet ikke noget om at jeg ikke måtte sælger en af hasn solo baser som jeg købte vidre, det er lige en a disse ting jeg sleet ikke kan lide når folkt prøver at sætte folk ned fra rampe lyset..

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MyNameIsPapa skrev:

Det er slet ikke rigtigt, Nikolaj sagde slet ikke noget om at jeg ikke måtte sælger en af hasn solo baser som jeg købte vidre, det er lige en a disse ting jeg sleet ikke kan lide når folkt prøver at sætte folk ned fra rampe lyset..

 

Jeg har ikke lige læst klagen omkring dig, men så bare lige Gustenberg skrev du var tilføjet som scammer

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.