Hop til indhold
Stavox

[Afslået] -


Osten Med Super

Recommended Posts

PSSST FIX STØRRELSEN. Og måske lav  dine spørgsmål Bold like this;

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Min mic er ikke den bedste i gmod men på skype discord osv er den god. Arbejder meget hård på at fikse det. Og jeg ville lige meddele at jeg ville meste være på evocity men hvis der mangles hjælp på rockford joiner jeg der.   

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, • Z E X A • skrev:

-rep

Du skal få den skriftstørrelse lidt ned..

Du skal have lidt... Mere tekst på.

Og har ikke set du er så meget aktiv.

ok hvis du ikke ser mig online på stavox så burde du tjekke nu sidder derinde nu og har spillet gmod i 406 timer i alt og spiller kun på stavox så tjek lige dine briller igen 😄

 

57 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

PSSST FIX STØRRELSEN. Og måske lav  dine spørgsmål Bold like this;

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Min mic er ikke den bedste i gmod men på skype discord osv er den god. Arbejder meget hård på at fikse det. Og jeg ville lige meddele at jeg ville meste være på evocity men hvis der mangles hjælp på rockford joiner jeg der.   

Det skal jeg huske 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

-Virker barnlig og umoden

-Dårlig ven

 

-Lidt mere tekst samt punktum, komma & store bogstaver efter punktum

-Prøv også lige at sætte din tekst ordenligt op. Det ser sjusket ud...

-Har ikke lagt nok tid i ansøgning

-Lyver om alder i ansøgning.

-Kan ikke tage imod kritik.

-Din ansøgning kunne være bedre.

-Spammer folk med grimme ting hvis man kritisere noget han ikke kan lide.

-CDM'er konstant!

-LTAP'er 24/7

 

Ser ikke rigtigt ud som om du er moden nok. Prøv at tage dig lidt sammen og søg ind en anden gang. 😉

 

Bevis på umodenhed:

Tag imod kritik!.png

 

Det er da flot at du kan sige at andre lyver bare så du ikke selv ser dum ud. Hovsa indu en løgn fra din side.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Nougatella skrev:

+REP

 

-Virker flink

-God ven med person

-Lidt mere tekst samt punktum, komma & store bogstaver efter komma.

-Virker sjov samt seriøs

 

Din ansøgning kunne være lidt bedre. Men jeg vil sige at jeg synes den er god.

Tusind tak mere tekst skal jeg huske til en anden gang

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP.

Denne ansøgning har så kluderet en tekst at man ikke kan se hvad der er spørgsmål og hvad der er svar!.

Vær så venlig at ændre den måske. 🙂

  1. + Så virker du heller ikke seriøs!, eller moden. (et xD som svar til et +rep virker ikke så moden i den kontekst).
  2. Og så lyder din tekst også som om at du skriver ligesom joda fra star wars. 😮
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

-REP.

Denne ansøgning har så kluderet en tekst at man ikke kan se hvad der er spørgsmål og hvad der er svar!.

Vær så venlig at ændre den måske. 🙂

  1. + Så virker du heller ikke seriøs!, eller moden. (et xD som svar til et +rep virker ikke så moden i den kontekst).
  2. Og så lyder din tekst også som om at du skriver ligesom joda fra star wars. 😮

Hvis du ikke kan mine spørgsmål med både streng under og tykkelse

Så synes jeg at jeg ikke kan gøre så meget mere

Plus jeg skrev xD med en grund fordi han klader sig michela men jeg kan godt ændre det hvis det ødelægger din oplevelse i min ansøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Osten Med Super skrev:

Hvis du ikke kan mine spørgsmål med både streng under og tykkelse

Så synes jeg at jeg ikke kan gøre så meget mere

Plus jeg skrev xD med en grund fordi han klader sig michela men jeg kan godt ændre det hvis det ødelægger din oplevelse i min ansøgning

Hvad med nej? Bare tag imod kritik. Det skal du også kunne i cases osv. det er en del af det ved at være staff.

😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.