Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Klaus Hestesko - Staff Ansøgning


Klaus Hestesko

Recommended Posts

Ingame navn: Taras Tarmsystem
SteamID: STEAM_0:0:34329618
IRL fornavn: Aleksander
Alder: 05-04-03 (15 år)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været staff nogle gange på Arma 3 communitys, men aldrig Garry's Mod

VisionRP - Senior Admin - Dette er absolut en af de Arma servere som jeg har mest erfaring fra. Serveren lagde til dagligt på 20 - 50 spiller, hvilket også kræver arbejde og koordination, at holde styr på.

Elegant Studios - Operation Lead - Derimod denne server er en af dem jeg selv har været med til at starte, foreksempel var jeg en af dem som skindede biler osv. Jeg tog derimod massere af initiativ som ingame admin, og var god til at komme med meninger og ideer til communityet.

InfinityGaming - Moderator - Dette er helt sikkert en af de mest professionelle communitys jeg har været medlem af. Vi sørgede for, at spillerne fik den hjælp de skulle bruge hurtigt, og vi sørgede for, at der var styr på det ingame.

ReaperGaming - Trial Staff - Dette var en Takistan server hvilke kræver seriøs opmærksomhed, da' der konstant var fjendtligt RP, så her fik vi meget at se til, men det gik.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg har forstand på, at være staff.

- Jeg lytter altid til folk og holder ikke med nogle parter, for ingen skal føle, at jeg holder med nogle.

- Jeg er flink at snakke med, men kan sagtens ha' et temperament, men presser det ikke ned over andre, og sørger for, at holde hovedet koldt.

- Jeg lægger nogle gange mærke til ting, som andre normalt ikke lægger mærke til.

- Jeg har et godt mundtlig ordforråd, men kan sagtens bruge ord som alle forstår.

- Jeg er ærlig, vil gerne indrømme at jeg ikke har den bedste fortid herfra, men synes absolut, at den er blev forbedret. 

- Jeg elsker at hjælpe folk, og er meget målbevidst om mine sager. Det kender jeg også fra tidligere erfaringer, og det får både ham jeg hjælper og jeg noget ud af.

- Jeg ser meget frem til kommunikations evnen, fordi at hvis den ikke er tilstede, er der ingen mulig chance for at forstå folk.

- Jeg ser frem til at få kritik, for da' alle laver fejl føler jeg også, at det er den bedste måde at lære og forbedre sin egne erfaringer og evner på.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har en lille smule kendskab til det, da' jeg har leget lidt rundt med det på singleplayer servere før, men det lyder ikke særlig avanceret. og hurtig det bliver en rutine, da jeg er super lærenem.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger ALTID min mic, og er ikke ordblind eller noget i den retning, så har ikke problemer med at bruge min mic, skrift og mundtlige ordforråd.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:45 - 22:30

Tirsdag: 15:45 - 22:30

Onsdag: 15:45 - 22:30

Torsdag: 15:45 - 22:30

Fredag: 15:45 - 22:30

Lørdag: For det meste 10:00 - 05:00 ca. Ellers arbejder jeg hver anden weekend 08:00 - 14:00

Søndag: For det meste 10:00 - 05:00 ca. Ellers arbejder jeg hver anden weekend 08:00 - 14:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jamen altså, jeg er en nu 15 årig dreng der til dagligt går i 8.klasse på en skole i Sønderjylland. I min fritid, bruger jeg rigtig meget tid på at sidde og spille computer, og selvfølgelig også socialitet sammen med familien og vennerne. Jeg kan spille spil lige fra FPS til Sandbox spil, hvor jeg bare slapper af og hygger mig. Jeg elsker især at spille spil der har med RP at gør, så jeg ligesom får en forståelse af den virkelige verden lidt. Jeg har en tanke om at når jeg engang går ud af 9. Klasse, at jeg så vil gå på HF inden for "Sundhed, Politi og Forsvar", og derefter på session som 18-19 årig, og så håbe på en optagelse på Politiskolen, som jeg har kæmpe store forventninger om. Og BTW er mine forældre også skilt, så jeg bor mest hjemme hos min mor sammen med min papfar, lillebror og lillesøster. Og så er jeg ude ved min far hver anden weekend, hvor jeg har en papmor og en halv lillesøster. Men ellers føler jeg mig som en ret moden gut af min alder. Jeg har også pt et fritidsarbejde som jeg skal passe i nogle weekender, så jeg kan tjene nogle penge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.