Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Bims


West

Recommended Posts

 

Ingame navn:

Bims

 

SteamID:

STEAM_0:1:237384179

 

IRL fornavn:

Jeg hedder Mathias

 

Alder:

Jeg er 15 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har allerede været staff på Stavox et par gange før, hele 3 gange faktisk. Jeg startede på Stavox d. 11/8/16 hvilket er lidt over 2 år siden nu.

Jeg har massere erfaring og flere oplevelser fra dengang jeg selv var staff. Så ja, jeg har været staff et par gange, men jeg er også en ‘okay gammel’ spiller, ville jeg selv mene.

Der vil være forklarring på hvorfor jeg sagde op, nede i relevant information omkring mig.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til at jeg skal være staff er, at jeg som sagt har været staff før. Jeg kender til alle commands og jeg savner at have et ‘formål’ når man er inde.

Det var en fed følelse at hjælpe folk og gøre dem glade. Jeg har 4594(+) timer i Garry’s mod, hvor 3552 timer er brugt på Stavox. Jeg ved hvordan ting fungere på staff holdet og kender til reglerne 100%.

Udover det, så ved jeg også hvordan man bruger ULX. Jeg vil mene, at det der gør mig mere kvalificeret end de andre ansøgere, er mine timer på serveren og selvfølgelig fordi jeg har været staff.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeps. Hvis du læser det ovenover kan du se, at jeg har beskrevet min viden om ULX rimlig godt.

Tænker ikke, at jeg har mere, at sige på dette punkt. Da jeg ikke synes, at det er nødventigt, at skrive alle ULX commands jeg kender.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg formulerer migselv godt gennem både skriftlig- og mundtlig kommunikation. Jeg har ingen former for ‘problemer’ som ordblindhed, autisme eller noget andet.

Jeg går i 9. klasse og bruger min mikrofon så meget som overhovedet muligt, og hvis jeg støder på problemer (som fx. larm i huset), tager jeg gerne casen videre over chat.

Dette ville jeg også gøre hvis modparten (Personen der kaldte casen) ikke havde en mikrofon eller andre problemer med deres setup.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg er klar på at komme ind og spille / hjælpe til næsten hver dag. Min skole slutter klokken 15:15 hver dag, hvilket vil sige, at jeg kan komme ind og hjælpe klokken 15:45.

Jeg går i seng klokken 22:00, men plejer, at slukke computeren ved en 21:00 tiden, da jeg godt kan lide at se Netflix.

I får lige sådan et cool skema, som også forklarer det. (Fra min sidste ansøgning).

 

  • Mandag - Fredag | 15:45 til omkring 21:00
  • Lørdag - Søndag | 9:00 til meget forskelligt

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Så, hvorfor sagde jeg op? Og alligevel valgte at lave denne ansøgning? Jo, hvis vi tager tilbage, til min første ansøgning.

Jeg blev accepteret og jeg var yderst glad og taknemlig for, at have fået chancen for, at være staff. Jeg begyndte dog at indse, at mange brokkede sig over min stemme,

da den på derværende tidpunkt var MEGA lys (det er den sikkert stadig, idc). Jeg fik så nok og sagde op efter lidt tid.

 

Et par måneder senere, fortrød jeg så virkelig meget, at have haft sagt op. Fordi jeg var jo glad for, at være staff. Derfor valgte jeg, at lave min anden ansøgning.

Gæt hvad der skete, jep. Jeg var en af de heldige og blev accepteret. På dette tidspunkt, havde jeg et rimlig træls problem. Jeg følte trængen til at vaske hænder, konstant.

Det var virkelig slemt. Begge mine hænder var total tørre, hvis jeg bare prøvede at bevæge hånden meget, ville det bløde. Så jeg var tvunget til at sidde med creme på, i flere timer efter skole.

Derefter sagde jeg op fordi jeg ikke følte jeg kunne håndtere staff-arbejde, samt personligeting på dette tidspunkt. Jeg har et billede af min hånd fra denne periode af mit liv,

PB hvis du er intrasseret i, at se hvad der kan ske. Når man bliver afhængig af håndvasken under kolde vintermåneder (IKKE TIL SARTE SJÆLE).

 

Tredje gang jeg sagde op, vent? Sagt op 3 gange, med 2 ansøgninger? How?

Jo se, jeg havde lige købt VIP og rendte lidt rundt ingame. Jeg kom så i kontakt med Chuck Norris og pludselig lød spørgsmålet, “Har du lyst til at være staff igen”.

Efter at have tænkt lidt over spørgsmålet, sagde jeg “ja tak” og blev staff igen. Tak Chuck :). Jeg havde så været staff i et par måneder. Jeg havde mistet lysten til at tage cases i den periode.

Jeg blev rigtig gode venner med Br1zzle. Br1zzle havde lige sagt op på det tidspunkt, han fortalte om hvordan det var rart ikke at skulle gøre så meget. Derfor tænkte jeg, at det ville være fint nok med lidt rart og sagde op.

Br1zzle blev dog genindsat lidt senere på aftenen, og jeg har bare chillet lidt siden. Jeg havde nok tænkt mig at sige op alligevel, intet had til Br1zzle, han er dejlig.

 

#

 

Jeg har tænkt over en ting, efter de gange jeg har sagt op. Jeg har aldrig rigtig dobbelt tjekket med mig selv inden jeg gjorde det.

Jeg har aldrig tænkt over, “hey, du kommer måske fortryde det”. Hvilket jeg selv finder rigtig underligt. Derfor, forstår jeg godt.

Hvorfor nogle skulle sige noget som. “Hvorfor skal du ansættes igen?, du siger bare op alligvel”. Du har ret, det ville jeg havde gjort.

Men det gør jeg ikke nu. Jeg har forstået at hvad jeg gør, har konsekvenser. Hvilket jeg som sådan ikke tænkte over før.

 

Jeg ved at jeg kan levere et ordentligt stykke staffarbejde. Håber kun at få chancen til at gøre det endnu bedre, og længere varende denne gang.

Denne gang stopper jeg ikke. I won’t dissapoint you.

 

Foresten, tror lige at jeg skal sige undskyld til et par staffs. Heriblandt Vladimir Putin.

Jeg håber virkelig meget, at du nåede at indse jeg prøvede at tage situtionen ordentligt.

Dengang med Nichlas og hans carban. Sorry i hvert fald, hvis du husker det. 

 

Håber, at jeg har forklarret mig grundigt nok, på de forskellige punkter og om, at i vil overveje mig igen. 

Det er forståeligt, hvis der bliver ment. At jeg har fået mine chancer. Dog giver jeg giver ikke op, da jeg virkelig savner det :).

Angående den besked jeg efterlod staff-holdet, sidste gang jeg sagde op. Please bare ignorer den, jeg troede jeg gjorde det rigtige, og overdrev.

 

Har i flere eventuelle spørgsmål, så smid dem gerne nede i kommentarfeltet.

Så vil jeg svare på dem hurtigst muligt.

 

Tak for at læse min ansøgning, Bims.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 68
  • Oprettet
  • Seneste svar
4 minutter siden, Bjørnen skrev:

Jeg var der selv ang det der carban ting ting. Det lød ikke til du tog det ret seriøst, men når du skal tag noget meget seriøst kan du.

 

+REP

 

Lidt senere på aftenen, snakkede Vladimir, Nichlas og jeg. Nichlas' grin får mig til at grine. Men jeg mente det faktisk seriøst, de ting jeg sagde.

Selvfølgelig skal du også have en undskyldning 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, DoktorDim skrev:

Du har været staff 2-3 gange, så jeg forstår ikke at du bliver ved med at sige op?

Jeg forstår 100% din besked.

Eventuelt læs "Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:"

 

Det sætter ting i perspektiv. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral

 

Sidst du sagde op fortalte jeg dig også, at du måske lige skulle vente et par dage med at sige op, men du var meget sikker. Så det virker lidt mærkelig at du vil ansættes igen? Hvad har ændret sig?

Der er ingen tvivl om, at du sagtens kan håndtere at være staff og at du kan finde ud af det, men forstår ikke hvorfor du bliver ved med at sige op, når du "fortryder" det hver gang?!

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ZeNoxXi skrev:

Neutral

 

Sidst du sagde op fortalte jeg dig også, at du måske lige skulle vente et par dage med at sige op, men du var meget sikker. Så det virker lidt mærkelig at du vil ansættes igen? Hvad har ændret sig?

Der er ingen tvivl om, at du sagtens kan håndtere at være staff og at du kan finde ud af det, men forstår ikke hvorfor du bliver ved med at sige op, når "fortryder" det hver gang?!

 

 

Jeg ved ikke helt, på det tidspunkt. Var jeg meget sikker på at det var det jeg ville. Altså 110%. Sidste gang jeg sagde op, jeg tænkte ikke over hvad konsekvenserne var.

Forstår godt at det er vildt underligt det jeg har haft gang i, men det stopper også. Jeg kan heller ikke selv forstå, hvad der skete oppe i min hjerne. Men jeg kan sagtens se at det er vildt dumt, det jeg har lavet.

Min forståelse på emnet har i hvert fald ændret sig. De gange jeg blev staff, og sagde op igen. Altså en anden kunne have været kommet ind, og blevet der i længere tid en mig. Det tænkte jeg ikke over dengang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.